فونیکسریمکسبهتام

"اسکانیا" و "ولوو" با خط کامل تولید به ایران می‌آیند

عصر خودرو- رییس هیات اقتصادی، صنعتی و بازرگانی سوئد از ورود دو شرکت خودرویی اسکانیا و ولوو با خط کامل تولید به ایران خبر داد.

"اسکانیا" و "ولوو" با خط کامل تولید به ایران می‌آیند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، النابرگ – رییس هیات اقتصادی، صنعتی و بازرگانی سوئد – در نشست مشترک هیات اقتصادی و صنعتی متشکل از صاحبان صنایع و مدیران عامل چند شرکت سوئدی با معاونان و مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران عنوان کرد: سوئدی‌ها برنامه‌های درازمدتی را در خصوص ایران مدنظر قرار دادند و شرکت‌های بسیاری از سوئد علاقه‌مند هستند با همتایان خود در ایران فعالیت مشترک داشته باشند.

    وی در خصوص شاخص‌ترین شرکت‌های سوئدی که در غالب هیات اعزامی به ایران حضور یافته‌اند، خاطر نشان کرد: شرکت‌های زیادی در این اعزام حضور دارند که در بخش‌های مختلف هستند و می‌توان در این زمینه به نام‌هایی همچون ولوو، اسکانیا و اریکسون اشاره کرد.

    رییس هیات اقتصادی، صنعتی و بازرگانی سوئد همچنین به وضعیت ارتباطات بین‌بانکی بین ایران اشاره کرد و افزود: مدت زیادی است که این ارتباطات شکل گرفته است و مذاکراتی نیز با بانک مرکزی برای برطرف کردن مشکلات انجام شده تا همتایان اروپایی بتوانند به سرعت کار خود را با ایران آغاز کنند.

    النابرگ همچنین در مورد انتقال دانش فنی از سوئد به ایران، اظهار کرد: دفتر تجاری در ایران افتتاح می‌شود که مسئولان مربوطه و نیز وزرای محترم در این مراسم حضور دارند و همان‌طور که همکاری‌ها به مرور زمان شکل گرفته و ادامه می‌یابد انتقال دانش فنی و تکنولوژی نیز صورت خواهد گرفت.

    وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که تمرکز شرکت‌ها و مسئولان سوئدی در همکاری با ایران روی چه شرکت‌هایی خواهد بود، بیان کرد: در مورد انرژی‌های نوین، سوئد کشور بزرگی است و راهکارهای مهمی برای همکاری با ایران دارد، در زمینه‌ فاینانس و مسائل مالی نیز راهکارهای دیگری به منظور فعالیت مشترک با ایرانی‌ها مدنظر قرار گرفته و علاوه بر این در زمینه خودرو، حمل‌ونقل، بهداشت و انرژی‌های نوین نیز همکاری‌هایی صورت می‌گیرد.

    رییس هیات اقتصادی، صنعتی و بازرگانی سوئد، ادامه داد: همچنین چند MOU امضاء می‌شود که در زمینه‌های مختلف از جمله پورت کپنهاگ در دانمارک خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو