فونیکسریمکسبهتام

دنیامالی در جلسه بررسی بودجه حمل و نقلی شهر تهران مطرح کرد

اجازه کاهش بودجه حمل و نقل را نمی‌دهیم

عصر خودرو- رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر در جلسه بررسی بودجه حمل و نقلی شهر تهران اعلام کرد: بودجه ماموریتی حمل و نقل بدون کمک دولت دچار آسیب می شود و اجازه کاهش بودجه حمل و نقل را نمی دهیم.

اجازه کاهش بودجه حمل و نقل را نمی‌دهیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر دنیامالی در دویست و یازدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که در مورد تصویب بودجه حمل و نقلی برگزار می شد، خطاب به مسئولان حمل و نقلی کلانشهر تهران اظهار داشت: در تصویب بودجه حوزه های حمل ونقلی و عمرانی به دو حوزه بودجه های عملیاتی و ماموریتی توجه می شود اما باید تاکید کنیم که در حوزه بودجه های ماموریتی حمل و نقل که با کمک دولت محقق می شود، اگر دولت کمکی نکند که تا به امروز نکرده و شاید نمی تواند انجام بدهد، قطعا با آسیب مواجه خواهیم شد.
    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران، بودجه ای 100 هزار میلیاردی در نظر گرفته شده است که از 14 تا 15 هزار در سال اول آغاز شد و به 26 هزار میلیارد بدون کمک دولت رسید اما متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اقتصاد شهری، نتوانستیم در حوزه درآمد و هزینه تعادل برقرار کنیم. متاسفانه 600 میلیارد از بودجه های درآمدی شهر تهران نیز کاهش دادند و حال باید در قالب کسری این عدد بودجه 96 را تدوین کنیم.
    دنیامالی با اشاره به بودجه حمل و نقلی و عمرانی شهرداری تهران در سال 96 تاکید کرد: فرآیند تمام این اتفاقات به اینجا می رسد که بودجه حوزه های حمل و نقلی از نظر درآمدی و هزینه ای تفاوتی با سال 95 ندارد.
    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: با تمام این اتفاقا اما کمیسیون اجازه کاهش بودجه را نمی دهد و روی این خواسته در مورد حمل و نقل پافشاری هم خواهیم کرد.متاسفانه در حوزه بودجه عمرانی تا حدودی کاهش داشته ایم ولی با این حال تلاش بنده و همکارانم در کمیسیون بر این بوده و هست که در حوزه حمل و نقل عمومی کاهش نداشته باشیم.
    بنا بر اعلام سایت شورای شهر، دویست و یازدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران که به ریاست دنیامالی و با حضور مهندس سرخو و مهندس قناعتی و با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیران حمل و نقلی شهر تهران در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو