فونیکسریمکسبهتام

تحویل فوری اوتلندر ۲۰۱۷ با اقساط بدون بهره و به صورت فوری توسط آرین موتور

ایده آل ترین شرایط خرید برای یک کراس اوور ژاپنی

عصر خودرو- شرکت آرین موتور در جدیدترین شرایط فروش منتشر شده، میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ را در تیپ ۳ به صورت تحویل فوری و تیپ ۵ این خودرو را به صورت تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه می کند.

ایده آل ترین شرایط خرید برای یک کراس اوور ژاپنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، برای هر دو مدل در این شرایط فروش اقساط 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با کارمزد 14 درصد در نظر گرفته شده است که در بین کراس اوور های موجود در بازار ایده آل ترین شرایط فروش است.شرکت آرین موتور همچنین برای خرید نقدی محصولات میتسوبیشی تخفیف نقدی تا 4 درصد قیمت خودرو را نیز در نظر می گیرد.

    بر اساس این شرایط فروش ، اوتلندر تیپ 3 مدل 2017 که قیمت نقدی آن 211.9 میلیون تومان است در شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت 124.7 میلیون تومان قابل انتخاب است و مابقی قیمت آن طی 12 قسط 6.6 یلیون تومانی بدون بهره از مشتریان اخذ می شود.در طرح اقساطی 24 ماهه ، مشتریان ملمزم به ارائه پیش پرداخت 121.3 میلیون تومانی هستند و مابقی قیمت طی 24 قسط 3.96 میلیون تومانی با کارمزد 14 درصد از متقاضیان اخذ می شود.تحویل این تیپ به صورت فوری انجام می شود.
    متقاضیان خرید تیپ این کراس اوور ژاپنی که امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه ، گرم کن فرمان ، مه شکن LED ، چراغ های روشنایی در روز LED ، چراغ های عقب LED طیفی ، سنسور پارک روی سپر جلو و عقب ، سنسور باران ، نشانگر آب مخزن برف پاک کن ، ترمز دستی برقی و ... بیش از تیپ 3 بهره مند می شوند.قیمت نقدی این مدل 218.8 میلیون تومان و موعد تحویل آن 30 روز اعلام شده است.متقاضیان خرید این مدل به صورت اقساطی می توانند با ارائه پیش پرداخت 131.6 میلیون تومانی مابقی قیمت خودرو را مانند تیپ 3 طی 12 قسط 6.6 میلیون تومانی بدون کارمزد بپردازند و در طرح اقساطی 24 ماهه ، پیش پرداخت این خودرو به 128.3 میلیون تومان کاهش پیدا می کند در حالی که مابقی قیمت خودرو باید طی 24 قسط 3.96 میلیون تومانی با کارمزد 14 درصد پرداخت شود.
    اوتلندر 2017 با این شرایط فروش هم اکنون ایده آل ترین گزینه از نظر سهولت خرید در بین رقبای کره ای و ژاپنی است و قیمت پایین تر آن در مقایسه با رقبا بر اساس گفته های مدیر فروش این شرکت به واسطه ارتباط مستقیم با میتسوبیشی ژاپن و همکاری دو جانبه برای تامین هزینه های جمل و نقل این خودرو به ایران و همچنین انجام معاملات مستقیما با واحد پول ژاپن است که تاثیر کمتری از افزایش نرخ ارز را در بر داشته است.
    برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت رسمی آرین موتور پویا ؛ نماینده محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران به آدرس http://arian-motor.com/terms-of-sale/ مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو