فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان خبر داد:

بررسی و رفع نواقص مراکز معاینه فنی خودرو شهر کرمان

عصرخودرو:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از تشکیل کارگروهی متشکل از نماینده شهرداری، پلیس راهور و محیط زیست برای بررسی و رفع نواقص مراکز معاینه فنی خودرو شهر کرمان خبر داد.

بررسی و رفع نواقص مراکز معاینه فنی خودرو شهر کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سیدمحمد موسوی  با اشاره به افتتاح آزمایشی سامانه «سیمفا» معاینه ‌فنی کشور در تهران اظهار کرد: در همین راستا این کارگروه از مراکز معاینه فنی در شهر کرمان بازدید و نواقص موجود را بررسی و پیگیری کرد.

    وی مراکز معاینه فنی را نسبت به رفع نواقص و معایب مکلف دانست و افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به این مراکز دو هفته مهلت داده و طی بازدید سرزده کارگروه از تک تک این مراکز، نسبت به ادامه فعالیت آن‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

    موسوی با اشاره به نواقص متعدد مراکز معاینه فنی شهر کرمان اظهار داشت: شهرداری کرمان در زمینه سلامت محیط زیست شهروندان مسئولیت دارد و با مراکزی که نسبت به رفع نواقص خود اقدام نکنند برخورد جدی می کند.

    وی نقش خودروهای عمومی و شخصی را در افزایش آلودگی هوا موثر عنوان و تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های اخیر، نظارت مستمر و پیگیری جدی برای رفع نواقص و ارتقای مراکز معاینه فنی خودرو شهر کرمان صورت می گیرد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با بیان اینکه مراکز فنی نقش مهمی در صدور مجوز خودروها بر عهده دارند، تصریح کرد: بعد از شناسایی، رفع نواقص و ارتقای مراکز فنی خودرو، از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، پلیس نیز با خودروهای دارای نقص فنی برخورد کرده و اعمال قانون می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط