فونیکسریمکسبهتام

غرفه سایپا به تسخیر بوشهری ها درآمد

عصر خودرو- در نمایشگاه خودروهای داخلی و لوازم جانبی در بوشهر غرفه گروه خودرو سازی سایپا به تسخیر بوشهری ها در آمد.

غرفه سایپا به تسخیر بوشهری ها درآمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، با وجود اینکه در بوشهر زمزمه هایی مبنی بر ایجاد منطقه آزاد تجاری و به دنبال آن فراهم شدن امکان خرید خودروهای خارجی با قیمت پایین شنیده می شود ولی این موضوع نیز باعث عدم استقبال چشمگیر بوشهری از غرفه گروه سایپا در بوشهر نشد.
    در نمایشگاه خودروهای داخلی، غرفه ها سایپا میزبان شمار زیادی از شهروندان بوشهری بود که بصورت خانوادگی در این نمایشگاه حضور یافته و از آخرین محصولات تولیدی سایپا بازدید کردند.
    تنوع محصولات ارائه شده در غرفه سایپا و وجود خودروهای مناسب با وضعیت درآمدی مختلف از نکات بارزی است که موجب استقبال بوشهری ها از غرفه سایپا شده است.
    برپایی غرفه سایپا به عنوان یکی از گروه های مطرح در بازار خودروهای داخلی بوشهری ها را در آستانه سال نو در معرض انتخاب خودروهای متنوع و با کیفیتی قرار داده و آنها به هر طریقی سعی می کنند از این فرصت خرید به نحو مطلوبی استفاده کنند.
    عینیت پیدا کردن مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی در غرفه سایپا برای شهروندانی که از اقصی نقاط مختلف استان بوشهر و حتی استان های همجوار برای بازدید از نمایشگاه می آیند از دیگر عوامل انگیزشی است که موجب استقبال فراتر از حد انتظار مردم از گروه سایپا در بوشهر است.
    برخی از حاضران نمایشگاه خواهان تداوم برگزاری چنین نمایشگاه هایی در بوشهر هستند آنان معتقدند با فعالیت نمایشگاه این چنین به نحو شایسته تری می توانند خودروهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
    شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا در اولین نمایشگاه خودرو قطعات و صنایع وابسته بوشهر با نمایش خودروهای جدید خود از جمله ساینا، سراتو، cs35، ساندرو استپ وی، تیبا2 و همچنین خودروهای برلیانس H220، H230  ، H 320 و با حضور نمایندگی های استانی خود پذیرای بازدیدکنندگان بوشهری خواهد بود.
    نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته بوشهر با حضور شرکت های داخلی و خارجی صنعت خودرو، از روز پنج شنبه 14 بهمن آغاز شده و تا روز دوشنبه 18  بهمن ماه از ساعت 17:00 تا 21:30 پذیرای بازدید کنندگان است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو