فونیکسریمکسبهتام

سواری‌های داخلی چه کیفیتی دارند؟

عصر خودرو- گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.

سواری‌های داخلی چه کیفیتی دارند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند؛ این خودروها شامل تیبا، سایپا 131، سایپا 132 و سایپا 111 هستند.

    اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، تنها ساندرو توانسته چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کند و خودروهای پارس تندر، تندر 90 اتوماتیک، تندر 90 ایران خودرو، تندر 90 پارس خودرو، رانا، پژو 206 صندوق‌دار و پژو 206 سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    خودروهای نیو ام‌وی‌ام 315 و دنا نیز دارای دو ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو 405، سمند، ام‌وی‌ام 110 اس و تیبا هاچ‌بک نیز در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، برلیانس اچ 330 سه ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای جک J5 و آریو نیز دو ستاره کیفی کسب کرده‌اند. ام‌وی‌ام 550 و لیفان ایکس 60 نیز در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، دو خودروی سراتو و تیگو 5 معادل سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. دو خودروی آسا و جک S5 نیز دارای دو ستاره کیفی هستند.

    در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان نیز، دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا 3 و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو