فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۱۷ بهمن۹۵

بازگشایی خاور کام خودرویی ها را تلخ تر کرد

عصر خودرو- امروز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه، خودرویی ها با جو منفی و کاهش قیمت در اکثر نمادها شروع به کار کردند و در ساعت پایانی معاملات نماد خاور با صف فروش سنگین بازگشایی شد که بر سرخی گروه افزود، لذا شاخص کل گروه خودرو با ۳۵۳واحدکاهش معادل ۲ درصد در مدار ۱۷ هزار و۷۷۸ واحد قرار گرفت.

بازگشایی خاور کام خودرویی ها را تلخ تر کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز سهامداران تعداد 125میلیون سهام وحق تقدم خودرویی را به ارزش 18.6 میلیارد تومان در 11.8هزار نوبت معاملاتی دست به دست چرخاندند.
    در روز جاری شاهد افت قیمتی در اکثر نمادهای گروه بودیم، خریخت، خفناور و خشرق تنها نمادهایی بودند که علی رغم جو منفی گروه سبزپوش بودند، که در این بین خریخت با 2 درصد رشد بیشترین افزایش قیمت را داشت.
    در طرف مقابل نمادهای خچرخش، خاهن، خزر، خموتور و خلنت در حاشیه 4 درصد منفی جزو قرمزپوش ترینها بودند، که در این بین نماد خموتور به همراه خاور صف فروش تشکیل داده بودند.
    گفتنی است، نماد معاملاتی خاور که از اواخر مهرماه به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات متوقف شده بود پس از ارائه بودجه 9 ماهه که بدون تعدیل زیان 968 ریالی با پوشش 129 درصدی ساخته بود، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی شد که شاهد صف فروش سنگین 200 میلیونی در قیمت 1,186 ریال با افت 2 درصدی قیمت پایانی بودیم.
    این درحالیست که پیش تر سازمان بورس نماد خساپا را به دلیل مدت زمان زیاد توقف نماد بدون محدودیت نوسان بازگشایی کرد و موجبات افت 35 درصدی قیمت پایانی خساپا طی یک روز را فراهم کرد، اکنون سازمان نماد خاور را که مدت زمان بیشتری متوقف بود را با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی کرده است.
    امروز همچنین نماد خودرو با 1 درصد کاهش در قیمت پایانی 2,850 ریال قرمز پوش بود، با این حال باتوجه به اخبار مثبتی که حول این شرکت است از جمله مشارکت مستقیم با پژو در یکی از سایتها، روند مثبت تولید و فروش، بحث واگذاری بلوک خگستر، ارائه محصول جدید تا پااین امسال در بازار و همچنین حمایت حقوقی می توان به آینده سهم امیدوار بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو