فونیکسریمکسبهتام

تاثیر تاکسی سرویس‌های اینترنتی بر جامعه

عصر خودرو- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره با تاثیر شگرف حوزه آی. سی. تی بر زندگی مردم گفت: امروز شاهد هستید که آژانس‌ها و تاکسی سرویس‌های اینترنتی چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. باید از تکنولوژی در ابعاد مختلف بهره بگیریم.

تاثیر تاکسی سرویس‌های اینترنتی بر جامعه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی ربیعی در مراسم افتتاح پروژه‌های رایتل که در مجموعه تلاش برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام مبارک فجر اظهار کرد: هرسال دهه فجر فقط مراسم نیست و ما هرسال باید محتوای انقلاب را مرور کنیم.


    وی افزود: دولت روحانی رشد وجه اقتصادی کشور را در کنار حفظ وجه انقلابی دنبال می کند و تلاش‌های اقتصادی امروز از جمله اقدامات رایتل استمرار دستاوردهای انقلاب است.

    ربیعی با اشاره به نظریه‌های تسلط بر جهان گفت: 1980 نظریه تسلط بر شاهراه‌های اطلاعاتی مطرح شد و کمتر از 40 سال از آن گذشته و محقق شده است. امروز بدون شک حوزه آی. سی. تی همه چیز ما را به طور شگرفی تحت تاثیر قرار داده است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: مردم و نهادهای اجتماعی در حال تغییر هستند و به طور شگرفی تحت تاثیر از آی. سی. تی در حال تغییرند. رابطه دولت با مردم و زندگی روزمره مردم هم متاثر از ای. سی. تی است و نمی‌توانیم آن را درنظر نگیریم.

    ربیعی به افزایش سهم اشتغال از آی. سی. تی اشاره کرد و گفت: برای سال آینده سهم 12 درصدی اشتغال از آی. سی. تی را پیش بینی کردیم و امیدواریم با کمک وزارت ارتباطات به 20 درصد برسد.

    وی افزود: امروز حرکت "آژانس‌های الکترونیک" را ببینید چطور جامعه را متاثر کرده و تحت تاثیر قرار داده است؟ با یک دیدگاه سه سال رایتل به عقب افتاد و آن استفاده از تماس تصویری بود که باید از آن درس بگیریم. امروز اپلیکیشن‌هایی چون imo و واتس آپ و... هم این امکانات را دارند. باید بر تکنولوژی فایق بیاییم.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه می‌توانیم استفاده اخلاقی از تکنولوژی را رویج کنیم گفت: همیشه به حوزه آی. سی. تی به چشم "آسیب" نگاه کرده ایم، هرچند غلط نیست اما حوزه‌ای است که ثروت و اشتغال در آن نهفته است و می توان اخلاقی کردن جامعه را از آن طریق مدنظر داشت. باید بیش از این به فرصت‌های حوزه آی . سی. تی بپردازیم.

    ربیعی در پایان گفت: خوشحالم که شرکت‌های تامین اجتماعی بتوانند بیشتر به مردم خدمت کنند، این شرکت ها متعلق به بازنشسته‌ها هستند و هرچقدر بیشتر رشد کنند به رشد زندگی مردم پایین دست کمک کرده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط