فونیکسریمکسبهتام

معرفی کامل پژو ۵۰۸ محصول جدید شرکت ایران خودرو

عصر خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد فروش خودروی جدید و نیمه‌لوکس پژو ۵۰۸ را طی چند روز آینده آغاز نماید.

معرفی کامل پژو ۵۰۸ محصول جدید شرکت ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰
  • معرفی کامل پژو 508 محصول جدید شرکت ایران خودرو
  • معرفی کامل پژو 508 محصول جدید شرکت ایران خودرو
  • معرفی کامل پژو 508 محصول جدید شرکت ایران خودرو
  • معرفی کامل پژو 508 محصول جدید شرکت ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ،  شرکت ایران خودرو در راستای پاسخگویی به تقاضای مشتریان با همکاری شرکت ایکاپ (ایران خودرو – پژو) بزودی اقدام به عرضه خودروی جدید پژو 508 سری GT Line خواهد نمود.

معرفی پژو 508 سری GT Line :

پژو 508 جدید "جی تی لاین"، یک خودروی سدان جادار و مجهز خانوادگی، با کلاس ابعادی D است. این محصول که مورد پذیرش و ستایش سایت‌های معروف خودرویی و منتقدان برتر صنعت خودرو قرار گرفته است، توسط شرکت پژو در شهر "رن" فرانسه تولید میشود.

موتور پیشرفته 165 THP بر پایه پلتفرم EP6 باعث شده با وجود مصرف سوخت بهینه، توان 163 اسب بخار ایجاد شود که در کنار گیربکس 6 سرعته AT6 ، عملکردی بهینه و قدرتمند را برای خودرو به ارمغان آورده است. این خودروی مستحکم و مطمئن که از کیفیت قطعات، ساخت و مونتاژ بالایی برخوردار است، جوایز بین- المللی متعددی را در پرونده خود دارد که "خودروی سال"، "برترین خودروی خانوادگی" از آن جمله آنها است.

درطراحی مدل جدید این خودروی پریمیوم که از استایل اروپایی تبعیت میکند، به خوبی میتوان زبان طراحی انحصاری پژو را در بخش هایی از خودرو مانند جلو پنجره جدید با لوگوی پژو در وسط، چراغ های جلو و دیلایت، چراغ عقب و ... لمس کرد و همچنین سطح تجهیزات 508 جدید از قبیل هشداردهنده نقاط کور، تهویه هوای 4 گانه، مانیتور 7 اینچی و ... نیز رفاه و ایمنی را برای سرنشینان به‌ھمراه آورده است.

· نظارت و حمایت پژو فرانسه در تامین قطعات و لوازم یدکی
· بهره مندی از شبکه نمایندگی های ایران خودرو

· 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی
· تست ایمنی و تصادف کامل 5 ستاره یوروانکاپ

مشخصات فنی خودرو پژو 508 سری GT Line  :

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم