فونیکسریمکسبهتام

بونکر سیمان بزرگراه باقری را به هم ریخت

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف بونکر حامل بتن با ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه در بزرگراه باقری خبر داد.

بونکر سیمان بزرگراه باقری را به هم ریخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرگرد علی شریفی  در این باره گفت: حوالی ساعت 12 امروز یک دستگاه بونکر حامل بتن در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری بود که در محدوده خیابان 196 به دلیل عمل نکردن ترمز با 10 دستگاه وسیله نقلیه برخورد کرده و پس از برخورد با ستون پل عابر پیاده واژگون شد.

    وی با بیان اینکه پس از واژگونی این بونکر حجم زیادی از بتن کف خیابان را فرا گرفته بود، اظهار کرد: عوامل امدادی و آتش نشانی نیز در محل حاضر شده و دو مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی نداشت، گفت: خسارات ریالی ناشی از این حادثه بالا بود و آتش نشانان نیز اقدام به جمع آوری سیمان پخش شده از کف خیابان کرده و پس از بازگرداندن بونکر به حالت اولیه به ماموریت خود خاتمه دادند.

    شریفی، خودروهای آسیب دیده در این حادثه را دو دستگاه پراید، دو دستگاه سواری پژو، یک دستگاه تاکسی پژو، یک دستگاه وانت، یک دستگاه تاکسی ون، یک دستگاه سواری تویوتا و یک دستگاه سواری L90 اعلام کرد و گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که نقص فنی در سیستم ترمز بونکر به دلیل حمل بار اضافی سبب این حادثه شده است.

    وی با بیان اینکه علاوه بر حمل بار بیش از ظرفیت مجاز، این کامیون تخلف دیگری نیز مرتکب شده بود، گفت: این بونکر در ساعات ممنوعه وارد محدوده شهر تهران شده بود که در این خصوص نیز قطعا با پیمانکار و راننده متخلف برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط