فونیکسریمکسبهتام

فروش بیش از ۸۰۰۰ خودرو لوکس فراری در سال ۲۰۱۶

عصر خودرو- سود خودروساز اسپورت لوکس فراری ۳۸ درصد در نخستین سال فعالیتش به عنوان یک شرکت مستقل رشد کرد که به کمک حجم بالاتر فروش مدل ۴۸۸ بود.

فروش بیش از ۸۰۰۰ خودرو لوکس فراری در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، فراری که در شهر مارانلوی ایتالیا مستقر است، 400 میلیون یورو (432 میلیون دلار) سود خالص برای سال 2016 گزارش کرد که بالاتر از 290 میلیون یورو در سال پیش از آن بود.

    همچنین فروش در سال گذشته 4.6 درصد رشد کرد و به 8014 خودرو رسید، در حالیکه درآمد خالص این شرکت با 9 درصد افزایش، به 3.1 میلیارد یورو بالغ شد.

    سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فراری در یک کنفرانس مطبوعاتی به تحلیلگران گفت: 2016 سال خوبی بود و ما از پیشرفتی که از زمان جدایی فراری در ژانویه سال گذشته و عرضه عمومی سهام این شرکت حاصل شد، راضی هستیم.

    فراری قصد دارد امسال خودروهای بیشتری تولید کند و پیش بینی می‌کند فروش سال 2017 بالای 8400 خودرو باشد و درآمدش به 3.3 میلیارد یورو بالغ شود.

    مارچیونه گفت: دستورالعمل درآمد که شامل درآمد تطبیق یافته بدون احتساب مالیات و سود 950 میلیون یورو است، منعکس کننده حدی از احتیاط است. این شرکت باید مراقب باشد با اهداف غیرواقع گرایانه خود را در معرض آسیب قرار ندهد.

    فراری قصد دارد تولیدش را به 10 هزار دستگاه افزایش دهد اما مارچیونه در برابر پیشنهادات که این خودروساز ابراسپورت باید یک مدل شاسی بلند عرضه کند، مقاومت کرده است.

    وی گفت: رشد فراری از خودروهایی خواهد بود که از سرمایه گذاریها و معماریهای کنونی طراحی شده اند.

    این خودروساز اعلام کرده است با وجود اینکه تحویل خودرو چهار درصد کاهش یافت و به 1940 دستگاه رسید، سود سه ماهه چهارم دو برابر شد و به 112 میلیون یورو رسید و درآمدش با 12 درصد افزایش، به 836 میلیون یورو رسید.

    بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، سفارشی سازی خودروهای فراری، فروش موتور خودرو به مازراتی و کرایه موتور به سه تیم دیگر فورمول 1 در سال 2016 و همچنین اجناس برند فراری در رشد درآمد کل سال سهم داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو