فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان:

از آریو در نوسازی تاکسی های شهری گرگان و گنبد بهره خواهیم برد

عصر خودرو- رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در بازدید از غرفه سایپا گفت: قول می دهم برای دو شهر گرگان و گنبد جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی از خودرو آریو استفاده کنم.

از آریو در نوسازی تاکسی های شهری گرگان و گنبد بهره خواهیم برد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در آئین افتتاح هفتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات قطعات یدکی و خدمات پس از فروش استان گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به نقش صنعت خودرو به عنوان صنعتی پیشرو در کشور گفت: این صنعت در 6 ماه ابتدای امسال 37 درصد رشد کرده و قطعا در رشد 5.5 درصدی اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده است. و به همین دلیل و اهمیت بالای آن هر کجا نیاز به حمایت داشته دولت از آن حمایت کرده است.

    قوانلو تصریح کرد: خوشبختانه پس از برجام کیفیت خودروها رو به بهبود است و امیدواریم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

    وی همچنین در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا نقش این گروه خودروساز در تولیدات خودرو داخلی را ارزنده ارزیابی کرد و گفت: سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور، همواره محصولاتش جزء شناخته شده ترین و پر فروش ترین خودروهای داخلی بوده واین شرکت سعی کرده متناسب با درآمد مردم خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی تولید و عرضه کند،البته پس از برجا م و با انعقاد قراردادهای مختلف با شرکت های مطرح دنیا خودروهایی در کلاس بالاتر نیز عرضه کرده است.

    قوانلو تصریح کرد: در این شراکت باید به سمت انتقال تکنولوژی برویم و هرچه زودتر و با همکاری شرکت های معتبر جهانی خودروهای با کیفیت بالا در ایران تولید کنیم.

    وی خصوص محصولات گروه سایپا بخصوص آریو تاکسی گفت: این خودرو بسیار مناسب ناوگان تاکسیرانی است و قطعا قول می دهم که جهت نوسازی ناوگان خودروسازی از این خودرو استفاده کنم.

    وی تاکید کرد که با شهردار گرگان راجع به این موضوع صحبت خواهم کرد و از این خودرو  قطعا برای نوسازی ناوگان حل و نقل عمومی دو شهر گرگان و گنبد بهره خواهیم برد و برای سایر شهرهای استان نیز تلاش خواهم کرد.
    گفتنی است در این نمایشگاه 40 شرکت در حوزه صنایع خودرویی از 8 استان حضور دارند و محصولات خود را به معرض نمایش شرکت کنندگان قرار داده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو