فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار خبر داد

خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو در سال جاری

عصر خودرو- مدیرعامل جوان‌سیرایثار با اشاره به انعقاد قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو برای این شرکت مسافری در سال جاری، از تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس این قرارداد خبر داد و گفت: امروز با حضور رئیس سازمان بسیج ۲۰ فروند دیگر از این اتوبوس‌‌ها وارد ناوگان می‌شود و ۳۰ دستگاه دیگر را تا پایان سال تحویل می‌گیریم.

خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو در سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمدجواد پورسعید اظهار داشت: شرکت مسافری جوان‌سیرایثار از سال 1380 فعالیت خود را با حدود 30 دستگاه اتوبوس آغاز کرد و هر ساله توسعه ناوگان را در دستور کار قرار داد‌.

    وی بیان کرد: با هدف توسعه ناوگان، تعداد اتوبوس‌های ناوگان جوان‌سیرایثار تا پایان سال 94 به 600 دستگاه رسید.

    مدیرعامل شرکت جوان‌سیرایثار ادامه داد: برای برنامه توسعه‌ای این شرکت در سال جاری، مقرر شد 100 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان کنیم، در این راستا قراردادی با شرکت اسکانیا (عقاب‌افشان) منعقد کردیم و مقرر شد 100 دستگاه اتوبوس جدید از آنها خریداری کنیم که 50 دستگاه از این قرارداد را تحویل گرفته‌ایم و وارد ناوگان شده است.

    پورسعید ادامه داد: امروز 20 دستگاه دیگر از این قرارداد با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج وارد ناوگان جوان‌سیر‌ایثار می‌شود تا در راستای مأموریت‌های خود از آنها استفاده کنیم.

    مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار افزود: همچنین تا پایان سال جاری 30 دستگاه اتوبوس دیگر از این قرارداد، وارد ناوگان شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار می‌شود.

    پورسعید بیان کرد: با ورود این 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان جوان‌سیرایثار، ظرفیت ما 18 درصد افزایش می‌یابد و‌ 4400 صندلی به ناوگان ‌افزوده ‌می‌شود.

    وی درباره تأمین مالی خرید این اتوبوس‌ها گفت: بابت هر دستگاه اتوبوس 350 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود‌ 10 درصد از سازمان راهداری دریافت کرده‌ایم و‌ مابه‌التفاوت قیمت هر اتوبوس را به صورت نقدی از محل منابع خود پرداخته‌ایم.

    مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار با بیان اینکه این شرکت اتوبوس‌رانی در همه مسیرها و مراکز استان نمایندگی و شعبه دارد، گفت: 7 درصد ظرفیت ناوگان شرکت جوان‌سیر‌ایثار به خط ثابت و مسیر نقطه به نقطه و 93 درصد به تور، سفرهای زیارتی و دربستی اختصاص دارد که عمده آن سفرهای راهیان نور است.

    وی اظهار داشت: هر ساله همه ظرفیت خود را به اعزام‌ راهیان نور مردمی و عمومی اختصاص می‌دهیم ضمن آنکه در ایام اسفند‌ماه و نیمه اول فروردین‌ماه که پیک سفرهای راهیان نور است بیشترین فعالیت را برای جابه‌جایی متقاضیان‌ داریم.

    وی گفت: زمانی عمده فعالیت ما در بخش راهیان نور فقط برای مناطق جنوبی کشور بود اما امروز برای مناطق غربی و جنوب غرب نیز در سفرهای راهیان نور، ناوگان داریم.

    مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار تأکید کرد: ساماندهی حمل و نقل بسیجیان، کمک به دولت در شرایط پیک سفر و الگوسازی در صنعت حمل و نقل، از اهداف این شرکت مسافری جاده‌ای است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو