فونیکسریمکسبهتام

روند تبدیل خودروها به تاکسی کند شده است

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: روند تبدیل خودروها کند شده اما اگر سرعت ۵ ماه گذشته را داشته باشیم، می توانیم تا پایان نیمه اول سال ۹۶ تمام تاکسی های تهران را نوسازی کنیم.

روند تبدیل خودروها به تاکسی کند شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به موضوع تاکسی های فرسوده شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران اسناد و مدارک 10 هزار دستگاه تاکسی را تهیه کرده و تنها منتظر نهایی شدن آن است.

    وی با بیان اینکه از 20 هزار دستگاه تاکسی در شهر تهران 5 هزار مورد آن تعویض شده است، افزود: دولت در خصوص نوسازی تاکسی های فرسوده، 90 هزار تاکسی برای کل کشور در نظر گرفته که از این میزان نزدیک به 19 تا 20 هزار تاکسی سهم تهران خواهد بود.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از این 19 هزار تاکسی، 15 هزار تاکسی را کارسازی خواهد کرد، تصریح کرد: تاکنون 5 هزار تاکسی تعویض شده است.

    وی با بیان اینکه برای تبدیل تاکسی‌های فرسوده به جدید ستاد حمل و نقل و سوخت، تاکسیرانی، خودروسازان و بانک های عامل این چهار نهاد و سازمان‌ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند، یادآور شد: به این علت که در برخی از مواقع سیستم هر کدام از این نهادها و سازمان ها که با تأخیر همراه است، برای نوسازی تاکسی با مشکل مواجه می شویم.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای اسقاط یک خودرو ستاد حمل و نقل و سوخت باید از رانندگان، تاکسی‌های فرسوده را خریداری کند.

    قناعتی با بیان اینکه 5 ماه گذشته توانستیم 5 هزار تاکسی را نوسازی کنیم، گفت: روند تبدیل خودروها کند شده اما اگر سرعت 5 ماه گذشته را داشته باشیم، می توانیم تا پایان نیمه اول سال 96 تمام تاکسی های تهران را نوسازی کنیم.

    وی با اشاره به مشکلات موجود در تأخیر نوسازی تاکسی های فرسوده، تصریح کرد: شهرداری تهران یا منتظر تولید خودرو است و یا اینکه بانک ها برای پرداخت وام با مشکل مواجه شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط