فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۵ (۲۸)

نمایشگاه اصفهان فروش محصولات سایپا را افزایش داده است

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در استان اصفهان از افزایش مراجعه مشتریان به نمایندگی های فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت:حضور پررنگ سایپا در نمایشگاه اصفهان موجب افزایش تمایل مشتریان به خرید محصولات این گروه شده است.

نمایشگاه اصفهان فروش محصولات سایپا را افزایش داده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از سایپا نیوز ، علی قاسمی اظهار کرد:باتوجه به نمایش محصولات جدید و متنوع گروه سایپا در نمایشگاه اصفهان،مراجعه مشتریان به نمایندگی ها افزایش یافته است.

    وی افزود:نمایش خودروهایی نظیر محصولات جدید چانگان،بریلیانس و ساندرواستپ وی با استقبال بسیار مطلوب بازدیدکنندگان روبرو شده است.

    وی تصریح کرد: 17 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در استان اصفهان نیز توانسته اند به خوبی محصولات جدید را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

    قاسمی خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه نشان می دهد متقاضیان ثبت نام و خرید محصولات گروه سایپا به ویژه خودروهای ساینا، بریلیانس و رنو ساندرواستپ وی در چند روز اخیر در سطح استان اصفهان رشد چشمگیری داشته است.

    رئیس انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان اصفهان همچنین گفت: نمایندگی های شهر اصفهان به همراه نمایندگی های نجف آباد، گلدشت، شاهین شهر، خمینی شهر و بهارستان در این نمایشگاه حضور دارند.

    گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان اصفهان تا روز هشتم بهمن ماه برپا است و گروه خودروسازی سایپا نیز از ساعت 16 الی 22 در سالن نقش جهان پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط