فونیکسریمکسبهتام

تصادف در محور پیرانشهر- سردشت ۳ کشته برجا گذاشت

عصر خودرو- معاون اجرایی و عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پیرانشهر گفت: برخورد خودرو پژو با یک دستگاه پیکان در محور پیرانشهر- سردشت سه کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

تصادف در محور پیرانشهر- سردشت ۳ کشته برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، خالد آزموده روز سه شنبه افزود: در این سانحه که در کیلومتر سه پیرانشهر و در نزدیکی پل قلات اتفاق افتاد، راننده پیکان و 2 نفر از سرنشینان پژو 405 جان خود را از دست دادند.
    وی اضافه کرد: راننده پیکان که از مسیر سردشت به پیرانشهر در حال حرکت بوده در حال دور زدن و گردش به چپ با تاکسی پژو 405 برخورد کرده است.
    به گفته وی سه مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد و 2 نفر که حال آنان وخیم است به یکی از بیمارستان های شهرستان ارومیه اعزام شده اند.
    وی در خصوص تعداد آمار جان باختگان 10 ماه گذشته در این شهرستان اظهار کرد: تعداد آمار جانباختگان در محورهای مواصلاتی پیرانشهر به حدود 78 تن رسیده است و بیش از 270 نفر مصدوم در بیمارستان های این شهرستان و مرکز استان بستری و تحت مداواهای مراقبتی و جراحی قرار گرفته اند.
    وی ادامه داد: بیش از 60 درصد از مجموع افراد فوت شده در تصادف های جاده ای پیرانشهر را ساکنان و اهالی این شهرستان تشکیل داده است.
    به گزارش ایرنا، محور اشنویه به پیرانشهر یکی از محورهای پرتردد در جنوب آذربایجان غربی است و سالانه تعدادی از هموطنان بر اثر حادثه رانندگی در این محور جان خود را از دست می دهند.
    شهرستان های اشنویه و پیرانشهر پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راه منطقه وظایف مربوطه را در تصادف های رانندگی انجام می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط