فونیکسریمکسبهتام

جایگاه‌ها تک‌سکوی سوخت‌گیری در یزد ایجاد می‌شود

عصر خودرو- رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که استفاده از تکنولوژی‌های نوین در عرصه‌های مختلف در ارتقای خدمات و مدیریت شهری ضروری است،‌ از ایجاد جایگاه‌های تک سکوی سوخت‌گیری در مناطق مختلف شهر یزد خبر داد.

جایگاه‌ها تک‌سکوی سوخت‌گیری در یزد ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین«عباس زارع» در حاشیه جلسه علنی امروز پنج بهمن ماه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثر اعضای شورای شهر برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، در مورد بحث ایجاد جایگاه‌های تک‌سکوی سوخت در مناطق مختلف شهر یزد اظهار کرد: این لایحه که از سوی شهرداری به صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد راه پیدا کرده،‌ یکی از اقدامات مطلوب در راستای رفع نیاز و مشکل مردم است.

    وی رفع مشکلات مختلف شهری و مدیریت رفاه شهروندان را یکی از مهمترین رسالت‌های اعضای شورای شهر دانست و بیان کرد: تمام اعضای شورای شهر در درجه اول به عنوان شهروند و در درجه دوم به عنوان نماینده بخشی از مردم یزد در برابر مشکلات و نابسامانی‌های شهری مسئول هستند.

    رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که مصوبه ایجاد جایگاه‌های تک سکو خوب ولی کم است،‌ گفت: با توجه به ترافیک موجود و رفت آمد زیاد خودروهای شخصی در معابر مختلف سطح شهر، تعداد سکوهای مصوب شده که دو سکو است، کم و نمی‌تواند آن طور که باید و شاید گره‌ای از مشکلات سوخت‌گیری مردم را برطرف کند.

    زارع در ادامه دسترسی راحت تر،  جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ترافیک درون شهری را از جمله ویژگی‌های نصب جایگاه‌های تک سکوی سوخت گیری در سطح شهر عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان بومی از دیگر ویژگی‌های شاخص مصوبه امروز شورای اسلامی شهر یزد است.

    این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورای شهر، هم لایحه شهرداری مبنی بر ایجاد جایگاه‌های تک سوی سوخت‌گیری مصوب شد و هم پیشنهاد انجام بررسی‌های لازم برای  توسعه بیش از پیش این طرح از سوی شورای شهر مطرح شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار