فونیکسریمکسبهتام

رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس:

مانور دو روزه امداد و نجات کوهستان در ارس برگزار شد

عصر خودرو- رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس گفت: مانور دو روزه امداد و نجات کوهستان با حضور نیروهای امداد و نجات، مسئولین استان، سازمان منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا در اردوگاه قدس برگزار شد.

مانور دو روزه امداد و نجات کوهستان در ارس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، محبوب ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: مانور دو روزه امداد و نجات کوهستان با هدف افزایش آمادگی نیروهای امدادی با حضور مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی، مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار و امام جمعه شهرستان جلفا و فرماندهان نظامی و انتظامی در این منطقه اجرا شد.

    وی افزود: آتش نشانان و امدادگران در این مانور عملیات جستجو و نجات شبانه، امداد و نجات کوهستان، آمادگی جسمانی و زندگی در شرایط سخت را به نمایش گذاشتند.

    رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس گفت: روز اول عملیات چادرزنی و استقرار نیروها و برگزاری کلاس ها و اجرای مانور و روز دوم نیز مانور فرضی با اجرای عملیات اطفای حریق، امداد و اورژانس برگزار شد.

    ابراهیمی با بیان اینکه در این مانور از خودروی سخت گذر ستاد فرماندهی آتش نشانی و امداد و نجات ارس رونمایی شد، گفت: این خودرو که قادر است در شرایط نامساعد وسخت آبی و خاکی عملیات جستجو انجام دهد با حمایت و مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خریداری و به ناوگان امداد و نجات ارس اضافه شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط