فونیکسریمکسبهتام

با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت

غرفه ایران خودرو در نمایشگاه عمان گشایش یافت

عصر خودرو- غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط عمان با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان گشایش یافت.

غرفه ایران خودرو در نمایشگاه عمان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس،  گروه صنعتی ایران خودرو در راستای گسترش روابط اقتصادی و به دست آوردن بازارهای شرق افریقا محصولات خود را به کشور عمان صادر می کند.

    همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی کشور عمان که در تنگه هرمز دارد این کشور می تواند شریک تجاری خوبی برای گروه صنعتی ایران خودرو باشد.

    در حال حاضر ٥٥ درصد خودروهای این کشور محصولات تویوتا است و این در حالی است که مردم عمان به دلیل مناسبات سیاسی، مذهبی و فرهنگی تمایل خرید دنا ازکشور ایران را دارند. گفتنی است در این نمایشگاه شرکت هایی از جمله مواد غذایی، مهندسی، صنعتی و معدنی، کشاورزی  حضور دارند.این نمایشگاه از امروز چهارم بهمن ماه گشایش و تا هشتم بهمن سال جاری به کار خود ادامه خواهد داد.

    عمان بازار خوبی برای محصولات ایران خودرو است

     

    محمد توتونچی سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان با بیان اینکه در حال حاضر کشور عمان بازار خوبی برای محصولات ایران خودرو است، گفت: خودرو دنا به عنوان با کیفیت ترین محصول ایران خودرو میتواند نماینده خوبی برای محصولات ایران خودرو در عمان باشد.

    وی ادامه داد: محصولات کشورهای مختلف در این عمان تردد میکنند و ایران خودرو نیز میتواند رقابت خوبی با شرکت های مطرح دنیا که در این کشور نمایندگی دارند داشته باشد.

    توتونچی اضافه کرد: مردم عمان علاقه زیادی به خودروهای اتوماتیک دارند و ایران خودرو اگر دنای اتوماتیک به این کشور صادر کند استقبال خوبی خواهد شد.

    وی همچنین ادامه داد: چنانچه بتوان محقول دنا را که از زیبایی بالایی هم برخوردار است با قیمت قابتی صادر کرد مسلما بازار خوبی در این کشور می توان بدست اورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط