فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۳ بهمن ۹۵

خودرویی ها به دنبال یک شوک مثبت

عصر خودرو- امروز یکشنبه سوم بهمن ماه، خودرویی ها شروعی منفی داشتند اما در میانه بازار جو گروه نسبت به روز قبل کمی بهتر شد، نهایتا شاخص گروه خودرو با ۱۱۵ واحد کاهش در مدار ۱۷ هزار و ۳۴۴واحد قرار گرفت و علی رغم روزهای پیشین خساپا روند بهتری از خودرو نشان داد.

خودرویی ها به دنبال یک شوک مثبت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، امروز سهامداران خودرویی حدودا 111 میلیون سهام و حق تقدم را به ارزش 15.7 میلیارد تومان در 9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که نسبت به روز قبل کاهشی بود.
در این روز نماد خودرو معادل 2 درصد کاهش در قیمت پایانی 2,8438 ریال را ثبت کرد و با 4 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را در بین سهم های خودرویی داشت، شرکت نصر نگار حقوقی خودرو بیش از 535 هزار خریدار بود.
در مقابل خساپا در قیمت 1,095ریال معادل 0.09 درصد افزایش قیمت پایانی داشت و با 28 میلیون پرحجم ترین گروه بود، ورنا با خرید  3 میلیون  به حمایت از سهم پرداخت.
برخلاف جو منفی امروز خودرویی ها نماد خاهن تا نوسان مثبت کامل و تشکیل صف خرید 1.6 میلیون سهمی پیش رفت، این نماد طی یک روز 10 درصد بازدهی داد، چرا که از منفی 5 درصد تا صف خرید مثبت 5 درصدی رشد کرد، این سهم صرفا با حمایت حقوقی خود به چنین رشدی رسید. گفتنی است، حقوقی خاهن یعنی شرکت توسعه وتامین شریف دیروز خریدار یک میلیون سهمی نماد مذکور بوده است.
علاوه برخاهن با رشد 0.12 درصدی قیمت پایانی‌اش،  نمادهای خکاوه 3.25 درصد، خچرخش 3 درصد، خمحور 1.87 درصد، خزر 0.69 درصد و ختور 0.53 درصد افزایش قیمت پایانی داشتند، مابقی نمادها قرمز پوش بودند که در این بین نمادهای ختراک  با 3 درصد، خمحرکه 2.43 درصد و خودرو 2.1 درصد کاهش قیمت پایانی بیشتری نسبت به هم گروهی ها داشتند.
با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی نمادهای بانکی و روی کار آمدن رسمی ترامپ همچنان بازار به شوک قویتری برای یک صعود خوب نیاز دارد،از این رو طبق روانشناسی و شرایط تکنیکال بازار این شوک می‌تواند یک شوک سیاسی مانند سخنان مثبت ترامپ در مورد برجام پس از رفتن به کاخ سفید باشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو