فونیکسریمکسبهتام

پاناسونیک به دنبال گسترش شراکت با تسلا و خودروسازی است

عصر خودرو- گزارشها حاکی از اینست که شرکت پاناسونیک در راستای تلاش برای حضور بیشتر در صنعت خودروسازی، به دنبال گسترش همکاری با شرکت خودروسازی تسلا است.

پاناسونیک به دنبال گسترش شراکت با تسلا و خودروسازی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، دو شرکت در حال حاضر یک همکاری چند میلیارد دلاری در کارخانه باتری سازی "گیگافکتوری" دارند. یک توافق جدیدتر به پاناسونیک این اجازه را میدهد که سلولهای خورشیدی در کارخانه ای موسوم به بوفالو بسازد. 

کازوهیرو تسوگا، مدیرعامل پاناسونیک به رویترز گفت: ما عمیقا علاقه مند به سیستم فناوری خودران تسلا هستیم. ما امیدواریم که همکاری با تسلا را از طریق تولید مشترک دستگاههایی برای این منظور توسعه دهیم.

گفته می‌شود این شرکت حسگرهای جدید عکاسی CMOS خود را برای خودروها کاملا مناسب می داند. این حسگرهای ارگانیک حساس به نور دامنه دینامیکی بسیار بالاتری را ارائه می‌دهند و یک شاتر جهانی به حذف نویز هنگام تماشای اشیا با سرعت زیاد کمک می‌کند.

پاناسونیک سال گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: این فناوری ما را قادر می‌سازد اشیای پرسرعت را در حالت "شاتر جهانی" 10 برابر روشن‌تر ثبت کنیم.

اولین تصادف مرگبار خودروی خودران تسلا تا حدودی به نقص سیستم دوربین و نرم افزار پردازشگر برای تشخیص یک نیمه تریلر در برابر یک آسمان روشن ربط داده شد. تازه ترین خودروهای تسلا مدل S و مدل X با حسگرهای پیچیده تری از جمله چند دوربین ساخته می شوند.

هر خودروسازی که روی فناوری خودران کار می‌کند پیشرفتها در حسگرهای تصویربرداری را برای اصاح بیشتر سیستم های دید ماشینی و ارتقای عملکرد آنها دنبال می‌کند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم