فونیکسریمکسبهتام

مخالفت شورا با بار مالی شهرداری برای پایتخت نشین ها

دریافت معاینه فنی "برتر" برای شهروندان هزینه در پی دارد

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر لزوم دریافت معاینه فنی " برتر" برای شهروندان بار مالی در پی خواهد داشت و شورا با هرگونه تحمیل بار مالی به مردم مخالف است.

دریافت معاینه فنی "برتر" برای شهروندان هزینه در پی دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ، دریافت معاینه فنی ابوالفضل قناعتی  گفت: موضوع لزوم اخذ معاینه فنی "برتر" از سوی خودروهایی که درخواست اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند در شورای شهر تهران مطرح نشده است.

وی افزود: این پیشنهاد ممکن است تنها در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران مطرح شده باشد اما نمایندگان شهرداری تاکنون پیشنهاد خود در این زمینه را با اعضای شورای شهر تهران مطرح نکرده اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه " اخذ معاینه فنی مجدد برای شهروندان هزینه در پی خواهد داشت" خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان شهرداری تهران اعلام کرده اند خودروهای خواهان دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک باید در سال جاری معاینه فنی "برتر" دریافت کنند موضوعی است که بدون شک برای شهروندان بار مالی خواهد داشت.

قناعتی ادامه داد: نمی توانیم از شهروندانی که یک بار معاینه فنی دریافت کرده اند درخواست کنیم مجدد هزینه هایی را متقبل شده و معاینه فنی برتر دریافت کنند.

وی در خصوص زمان تصویب پیشنهادات ارائه شده از سوی شهرداری تهران در رابطه با طرح ترافیک سال 96 تصریح کرد: طی هفته جاری پیشنهادات شهرداری تهران در رابطه با افزایش بهای مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و سایر جزئیات آن در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون الزامی شدن اخذ مجوز ورود به محدوده طرح برای موتورسیکلت ها اظهارکرد: پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این رابطه نیز در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح خواهد شد و اعتقاد ما این است که باید دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک برای موتورسیکلت ها نیز الزامی شود.

قناعتی تاکید کرد: آلایندگی موتورسیکلت ها به مراتب بالا تر از خودروها است و لازم است برای ورود آنها به محدوده طرح ترافیک نیز محدودیت هایی در نظر گرفته شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط