فونیکسریمکسبهتام

حضور ۵۰ شرکت خارجی در سومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس

عصر خودرو- مدیراجرایی نمایشگاه ایران رایدکس گفت: ۵۰ شرکت از چین و تایوان در سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی در حوزه صنعت موتورسیکلت و دو چرخه ، قطعات و لوازم یدکی مرتبط و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی حضور خواهند داشت.

حضور ۵۰ شرکت خارجی در سومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فریبا خاک زاد مجری و برگزارکننده  سومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی در حوزه صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ، قطعات و لوازم یدکی مرتبط و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی 27 تا 30دی ماه امسال از ساعت 8.30 تا 4بعدازظهر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران،واقع در اتوبان چمران، خیابان سئول برگزارمی شود.
    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بهبود کیفیت، توسعه صنعت و حرکت به سوی هوای پاک اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات،‌ خدمات، پتانسیل مثبت و صنایع وابسته و مرتبط و همچنین ارائه و اطلاع‌رسانی از آخرین محصولات، تولیدات و دستاوردهای برندهای فعال مطرح خارجی و ایرانی، همزمان با انتقال تجربیات و ارتقاء دانش تولید داخلی، برگزار می‌شود.
    مدیر نمایشگاه ایران رایدکس تصریح کرد: این دوره  نسبت به دوره گذشته رشد قابل توجهی در حضور شرکت های خارجی وامسال در سومین دوره نمایشگاه  50شرکت از چین و تایوان و حدود 70 شرکت داخلی با ارائه بیش از  100 برند در این نمایشگاه حضور گسترده ای خواهند داشت.
    مجری و برگزارکننده  سومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس اظهارداشت: با توجه به برداشته شدن تحریم ها وآماده شدن زیرساخت های لازم شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی در آینده نزدیک در صنعت موتورسیکلت خواهیم بود و به طور یقین حرکت سرمایه ها به سمت این صنعت باعث رشد و رونق  صنعت موتورسیکلت  و قطعات آن خواهد شد.
    خاک زاد تصریح کرد: صنعت موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات و لوازم یدکی ایران، پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در طرحهای توسعه کارخانه های داخلی و توسعه صنعت ایران دارد و همچنین، مسیر حرکت تولید وسایط نقلیه و نیاز زیست محیطی و ترافیکی کشور به سمت فرهنگ سازی و کاربردی کردن وسایل نقلیه برقی و هیبریدی است.
    وی با تاکید بر پتانسیل بالای این صنعت برای توسعه و به روز شدن با دانش روز دنیا، گفت: برای توسعه صنعت موتورسیکلت ، دوچرخه و قطعات لوازم یدکی نیازمند این هستیم تا تکنولوژی های روز دنیا را وارد کشور کنیم و در کنار متخصصان داخلی و دانش موجود در این صنعت، محصولات با کیفیت و هم ردیف با تولیدات خارجی با استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار شود.
    مجری و برگزارکننده سومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس درباره میزان واردات در این صنعت، گفت: تولید کنندگان موتورسیکلت از قطعات داخلی استفاده و در برخی قطعات اقدام به واردات می کنند و با ورود تکنولوژی های جدید به کشور میتوان خط تولید این قطعات را نیز در کشور راه اندازی کرد .البته تولید کننده هم برای بهبود محصولات خود و رسیدن به  استاندارد های جهانی تلاش می کنند.
    مدیر نمایشگاه ایران رایدکس درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه تخصصی بین المللی در رشد و توسعه این صنعت گفت: به طور یقین برگزاری نمایشگاه، محلی برای تبلیغات، معرفی محصولات، خدمات و نیازمندی های یک صنف محسوب می شود که با حضور متخصصین ، بازدیدگنندگان حرفه ای و مخاطبین مرتبط و علاقمند در این نمایشگاه و تعامل این افراد با یکدیگر می توان هم افزایی خوبی برای رشد، توسعه ، نوآوری وخلاقیت بیشتر برای تولید محصولات جدید تر درصنعت موتورسیکلت و صنایع وابسته آن ایجاد کرد.
    وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها برای صنعت موتور سیکلت، دوچرخه ، قطعات و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی یکی از به صرفه ترین فضاهای تبلیغاتی است که شرکت ها می توانند از آن استفاده کنند تادر بازه زمانی کوتاه، بصورت گسترده محصولات خود را در داخل  کشور و همچنین بین الملل معرفی کنند .
    فریبا خاک زاد در پایان تصریح کرد: نمایشگاه ایران رایدکس مسیر خوبی را در پیش گرفته و توانسته در کشور و جامعه بین الملل جایگاه ویژه ای را بدست آورد  و با شرایطی که در پیش گرفته ایم امیدوارم این صنعت، محصولات و تکنولوژی های روز دنیا را به کشور منتقل نماید و صنعت داخلی، روز به روز قوی تر از گذشته، توانمندی های خود را به معرض دید بگذارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم