فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

معرفی محصول جدید آرین موتور تابان با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان

عصر خودرو: شنبه ۲۵ دی ماه، دکه های روزنامه فروشی میزبان سیصد و بیست و هشتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با یازدهمین شماره ضمیمه خودرو امروز پلاس موتورسیکلت خواهند بود.

معرفی محصول جدید آرین موتور تابان با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه خودر امروز فرید زاوه، کارشناس صنعت خودرو، از ادامه توقف واردات خودروهای خارجی و تأثیر آن بر بازار شب عید می گوید.
در مرور رویدادهای هفته گذشته، رونمایی کراس اوور جدید نیسان با قیمت 248 میلیون تومان، جزئیات تازه از تولید سه محصول جدید رنو در ایران، صادرات 25 میلیون دلاری خودرو در سال 95، آمار 9 ماهه واردات خودرو، ممنوعیت واردات خودروهای با بیش از یکسال عمر و تاثیر ورود خودروهای مدل 96 بر قیمت ها در بازار را خواهیم خواند.
در بررسی بازارهای مرتبط با صنعت خودرو این هفته با "کفاشان اتومبیل" سراغ بازار خدماتی آپارتی ها می رویم و در جهان خودرو میزبان نسل جدید کوچکترین شاسی بلند جی ام سی، قدرتمندترین کیا، محبوب ترین آمریکایی، پیشرفته ترین EV عصر حاضر و قدرتمندترین و سریعترین بنتلی حاضر خواهیم بود.
در ادامه با "روح پیشرو در کالبد اسپرت" به معرفی DS4 Cross back، محصول جدید آرین موتور تابان با قیمت 179 میلیون تومان می رسیم و نگاهی نیز به تحولات بازار خودرو بعد از ممنوعیت واردات مدل های دارای حجم موتور بالای 2500 سی سی خواهیم داشت.
در گشت و گذار در بازار خودرو این هفته به تماشای تقابل هاچ بک های فرانسوی مرز 45 میلیون تومان یعنی رنو ساندرو دنده ای و پژو 207i می نشینیم و با "برداشت هشتم از یک حکمران" نگاهی به نسل جدید تویوتا کمری خواهیم داشت.
معاون خدمات پس از فروش ایرتویا نیز این هفته به گفت و گو با خودرو امروزی ها نشسته و از اجرای بالاترین استانداردهای تویوتا در خدمات پس از فروش توسط این شرکت خبر داده است.
در صفحه مخصوص علاقمندان به خودروهای سنگین این بار به سراغ فنربندی و اکسل های خاص محصولات تاترا رفته ایم و در ادامه با "داستان تندر" به بررسی فراز و نشیب های تولد رنو لوگان یا همان تندر 90 می پردازیم.
و در آخر آچار به دست سراغ رایج ترین شیوه های تقویت و تیونینگ خودرو و کف خوابی و دردسرهای آن می رویم.
یازدهمین شماره از ضمیمه موتور سیکلت هم این هفته همراه علاقمندان هفته نامه خودرو امروز خواهد بود. در این شماره از موتورسیکلت با "شمشیربازی سامورایی ها" به بررسی موتورسیکلت های هوندا CR-F250 و یاماها YZ250 می پردازیم.
رییس سندیکای تولیدکنندگان مجموعه و قطعات موتورسیکلت و دوچرخه در ایران از داخلی سازی 70 درصدی تنها موتورسیکلت بومی کشور برایمان می گوید و با "موتورسواران ویترینی" برندهایی که ماکت مورتورسیکلت عرضه می کنند را خواهیم شناخت.
"موتورهای برقی؛ تنها راه تنفس" به برسی موتورسیکلت های برقی شرکت نوین سیکلت می پردازد و با "جوان خوش نقش هوندا" آزمایشی از هوندا CB650-F را می خوانیم.
علاوه براین "یک رویاریویی تمام آمریکایی"، "موتورسیکلت های کتونی پوش"، "عیب یابی با طعم دوچرخ"، "پیرمردهای خاطره ساز"، "جدال اقتصادی های جدید بازار"، "باشگاه موتورهای 100 میلیونی" و ده ها مطلب خواندنی دیگر در یازدهمین شماره از ضمیمه موتورسیکلت همراه خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهند بود.

کرمان موتوراکستریم