فونیکسریمکسبهتام

آیا فیات-کرایسلر دو برند مازراتی و آلفارومئو را می‌فروشد؟

عصر خودرو- فیات-کرایسلر پس از تلاش‌های زیاد برای شراکت با خودروسازان دیگر، گفته می‌شود که بدنبال مشتری برای چند برند خودروسازی ایتالیایی خود است.

آیا فیات-کرایسلر دو برند مازراتی و آلفارومئو را می‌فروشد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، نشریه فوربس در گزارشی اعلام کرد که سهام فیات کرایسلر در بحبوحه شایعات مبنی بر فروش دو برند آلفارومئو و مازراتی افزایش یافته و به شکل قابل توجهی به این شرکت در کاهش بار بدهی ها کمک کرده است.

شایعات قبلی حاکی از این بود که برند مگنتی مارلی محمتل ترین گزینه واگذاری است اما گفته می‌شود برنامه احتمالی خرید این برند توسط سامسونگ لغو شده زیرا این شرکت روی حل و فصل رسوایی آتس گرفتن گلکسی نوت 7 متمرکز شده است. 

خودروسازان با افق متغیری پیش روی خود در سال 2017 مواجه هستند و تحلیلگران پیش بینی می‌کنند فروش خودرو در این سال نسبت به سال قبل یک روند نزولی داشته باشد.

گفته می‌شود فیات-کرایسلر به دلیل بدهی های بیشتر نسبت به رقبایش در حال ورود به دوره ناپایداری است.

آلفارومئو در مراحل اولیه استراتژی احیای خود در بازار آمریکا قرار دارد. این استراتژی تا حد زیادی روی کراس اور استلویو و سدان جولیا متکی است.

این در حالیست که مازراتی در حفظ روند فروش خود است. مازراتی پس از عملکرد درخشان در سال 2014 در سال 2015 کاهش فروش 10 درصدی را تجربه کرد و پس از آن تنها یک افزایش فروش دو درصدی داشته است. 
 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط