فونیکسریمکسبهتام

هفتمین جشنواره قرآنی گروه خودروسازی سایپا برگزار شد

عصر خودرو- هفتمین جشنواره قرآنی گروه خودروسازی سایپا با معرفی نفرات برگزیده در رشته های مختلف قرآنی به کار خود پایان داد.

هفتمین جشنواره قرآنی گروه خودروسازی سایپا برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، اختتامیه ی هفتمین جشنواره قرآنی گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل گروه، مدیرعامل سایپادیزل، مدیران، کارکنان و خانواده های آنها در محل شرکت سایپادیزل برگزار شد.

    براساس این گزارش، در این جشنواره که در رشته های حفظ، قرائت، تحقیق، اذان، تدبر در قرآن، نهج البلاغه، جدول قرآنی و مقاله نویسی در خصوص اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن برگزار شد، به 199 نفر از برگزیدگان در رشته های حضوری و غیرحضوری جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا شد.

    برپایه این گزارش، حدود 11 هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان در دو بخش حضوری و غیرحضوری شامل: 271نفر در رشته های اذان ، قرائت ، ترتیل و حفظ ، 2800 نفر در نهج البلاغه، 3000 نفر تدبر در قرآن، 4500 نفر در مسابقه جدول قرآنی و 19 نفر در بخش مقاله نویسی در خصوص اقتصاد مقاومتی در این جشنواره قرآنی شرکت کردند.

    این جشنواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی با هدایت مدیرعامل گروه و حمایت مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل و حضور پرشور کارکنان و خانواده های آنان در همه مقاطع سنی ویژه بانوان و آقایان برگزار شد.

    این گزارش می افزاید: برگزاری این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در مجموعه گروه سایپا و شکوفایی روز افزون و بالا بردن رضایت مندی مشتریان محصولات تولیدی انجام شد.

    گفتنی است برخی از نفرات برگزیده این جشنواره، جوایز خود را صرف امور خیریه کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط