فونیکسریمکسبهتام

در نظرسنجی انجام گرفته از سوی بخش CRM نگین خودرو اعلام شد

مشتریان، رنو داستر را پسندیدند

عصر خودرو- بر اساس نظرسنجی انجام گرفته از مشتریان رنو داستر، نزدیک به ۸۰ درصد از خریداران این خودرو اروپایی، با اعلام رضایت از این خودرو، خرید داستر را به دیگران توصیه می‌کنند.

مشتریان، رنو داستر را پسندیدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بخش ارتباط با مشتریان نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در یک نظرسنجی گسترده از خریداران این خودرو، میزان رضایت آن‌ها را از این شاسی‌بلند اروپایی ارزیابی کرده است که بر اساس آن بخش قابل‌توجهی از مشتریان، با اعلام رضایت از رنو داستر اعلام کردند خرید این خودرو را به دیگران توصیه می‌کنند.
    بر اساس نظرسنجی بخش ارتباط با مشتریان (CRM) نگین خودرو از 180 نفر از خریداران رنو داستر که طی سه سال گذشته این شاسی‌بلند اروپایی را خریداری کرده‌اند، 80 درصد از خریداران این خودرو میزان رضایت کلی خود از داستر را خوب و عالی اعلام کرده‌اند که نشان از موفقیت این خودرو در نزد خریداران دارد. رنو داستر با توجه به امکانات، توان فنی و قابلیت‌هایی که دارد و البته با در نظر گرفتن نشان رنو به‌عنوان یک خودروساز با سابقه اروپایی، خودرویی اقتصادی است و مشتریان این خودرو هم این مسئله را تایید کرده‌اند به‌گونه‌ای که 24 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، میزان رضایت از قیمت خودرو نسبت به خودروهای هم‌تراز اروپایی را در سطح عالی اعلام کرده‌اند و 59 درصد نیز در این بخش گزینه "خوب" را برگزیده‌اند تا به این ترتیب 83 درصد از خریداران داستر حاضر در این نظرسنجی رضایت بالایی از قیمت خرید این خودرو داشته باشند.
    میزان رضایت مشتریان داستر از ایمنی و سواری این خودرو رقم بسیار بالایی است به‌گونه‌ای که 93 درصد از خریداران داستر در این زمینه گزینه‌های عالی و خوب را انتخاب کرده‌اند که نشان از رضایت بالای آن‌ها از ایمنی و راحتی سواری رنو داستر دارد. داستر محصول شرکتی است که سابقه طولانی در تولید خودروهایی با ایمنی بالا دارد و داستر هم در این زمینه با بهره‌گیری از دانش رنو، خودرویی ایمن است ضمن آنکه سیستم تعلیق آن به‌گونه‌ای است که به‌خوبی می‌تواند ضربات جاده را جذب کند و محیطی آرام را برای سرنشینان فراهم کند. نگین خودرو در سال‌ها اخیر تلاش زیادی در زمینه ارتقاء خدمات پس از فروش محصولاتش انجام داده است ضمن آنکه در این میان رنو داستر به دلیل بهره‌گیری از پلتفرم X90، خودرویی با هزینه نگهداری مناسب است و این مسئله را می‌توان در رضایت مشتریان از هزینه نگهداری خودرو دید، جایی که نزدیک به 70درصد از شرکت‌کنندگان گزینه‌های "خوب" و "عالی" را برگزیده‌اند.
    علاوه بر این 87درصد از خریداران خودرو اعلام کرده‌اند رضایت بالایی از طراحی، راحتی و جاداری رنو داستر دارند، امری که البته با توجه به ابعاد کابین خودرو قابل پیش‌بینی بود چراکه داستر برخلاف برخی از کراس‌اوور‌های بازار کشور خودرویی است که به‌راحتی می‌تواند پنج سرنشین بزرگ‌سال را در سفرهای طولانی همراهی کند بدون آنکه سرنشینان دچار کمبود فضا شوند. در زمینه میزان رضایت از آپشن‌های خودرو، 78درصد از شرکت‌کنندگان، داستر را بالاتر از متوسط ارزیابی کرده‌اند هرچند در این زمینه باید در نظر داشت با عرضه مدل‌های 2017 داستر با امکانات بیشتر، قطعاً میزان رضایت مشتریان در این بخش نیز افزایش خواهد یافت.
    داستر در زمینه طراحی بدنه تلاش کرده به دور از ظواهر، طرحی یکدست و البته قدرتمند را ارائه کند و به نظر می‌رسد این مسئله توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند به‌گونه‌ای که 85درصد از شرکت‌کنندگان، رضایت خود در زمینه طراحی خارجی و ظاهر خودرو را در رده خوب و عالی ارزیابی کرده‌اند که می‌توان آن را موفقیت بزرگی برای داستر دانست چراکه ظاهر خودرو در بازار ایران یکی از گزینه‌های مهم برای انتخاب خودرو است.
    درنهایت و در پاسخ به سوالی در زمینه میزان رضایت کلی از خودرو، 80درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، گزینه‌های "خوب" و "عالی" را برگزیده‌اند که در این میان 27 درصد از آن‌ها با انتخاب گزینه "عالی"، رضایت بسیار بالای خود را از داستر اعلام کرده‌اند. در پایان این نظرسنجی، از خریداران این خودرو سوال شد آیا خرید داستر را به دیگران توصیه می‌کنید که در این بین 79درصد از خریداران با انتخاب گزینه "بلی" اعلام کردند به دلیل رضایت از این خودرو، خرید آن به دیگران توصیه می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو