فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

هاچ بک کره ای با لهجه کرمانی

عصر خودرو – جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز به همراه خودرو امروز پلاس این هفته با نام "اسپرت" منتشر شد.

هاچ بک کره ای با لهجه کرمانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شماره 326 هفته نامه خودرو امروز باز هم پرونده خود را با گفته های رضا شیوا آغاز می کند. در این شماره شیوا نظرات خود را در خصوص واگذاری سهام خودروسازان ابراز می کند.
    پس از گفته های شیوا، به بررسی رویدادهای خبری هفته ای که گذشت می رسیم . در رویدادهای این هفته نگاهی به تفاوت های مشخصات فنی نیسان جوک نماینده رسمی و غیررسمی داریم و سری به تست درایو محصولات هیوندای می زنیم و با کولئوس نگین خودرو به نمایشگاه تهران می رویم.
    در گام بعدی طبق روال پیشین سری به بازار می زنیم. در بازارگردی این هفته نوبت به صنف صافکاران می رسید و بازاری که هیچ گاه از رونق نمی افتد.
    جهان خودرو هم در شماره 326 میزبان قدرتمندترین اکتاویا و گلف تاریخ و همزاد دیفرانسیل عقب کمری خواهد بود. در ادامه با فرش قرمز پهن شده به سراغ هاچ بک جذاب کره ای می رویم که سر از کرمان درآورده و مشخصات فنی و امکانات هیوندای I20 جدید که توسط کرمان خودرو عرضه می شود را مرور خواهیم کرد. نیسان X- Trail خودرو بعدی ای است که به استقبالش می رویم و مشخصات فنی آن را مرور می کنیم.
    "2 سال با چینی خوش تیپ" آزمایش بلند مدت شماره جدید هفته نامه است که به بررسی مزایا و معایب بسترن B50F می پردازد و با "جاه طلبی به روش همیشگی" هم ساعاتی را با نسل سوم کیا سراتو می گذرانیم.
    در گام بعدی با ابرقدرت های کوچک به ماکت بازی می رویم و با "رویارویی تولیدات داخل از منظر قطعات" نیم نگاهی به بازار لوازم اصلی و قطعات موتوری خودروهای 405، پارس، سمند، دنا و تندر 90 خواهیم داشت.
    در صفحه ماشین سنگین این هفته با "مرد هزار چهره" به جشن تولد هفتاد سالگی یونیماگ می رویم و "جواهرات دورو" هم خودروهای تحسین شده ای را که قبلا از سوی برندی دیگر معرفی شده بودند را به ما می شناساند.
    "معنی کمپرس موتور و انواع آن" و "شایع ترین علل ریپ زدن پیشرانه خودرو" هم طبق روال آخرین برگ های پرونده این شماره از هفته نامه خودرو امروز را تشکیل می دهند.
    خودرو امروز پلاس این شماره هم با موضوع خودروهای اسپرت بازار ایران و جهان با مطالبی نظیر "گفت و گو با مؤسس رضوانی موتورز"، "بررسی سایقه حضور لامبورگینی در ایران"، "نگاهی به مدل های اسپرت مگان نسل 2 در بازار ایران"، "مقایسه مشخصات و ویژگی های مرسدس بنز CLA45 AMG و پورشه 718 Boxter S" و ده ها مطلب خواندنی دیگر همراه خوانندگان خواهد بود.
    شنبه 11 دی ماه شماره 326 هفته نامه خودرو امروز و خودرو امروز پلاس اسپرت را از روزنامه فروشی های سراسر کشور بخواهید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو