فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

تردد در محور زنجان -خدابنده با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه بارش برف و وقوع کولاک های مقطعی و مه در محور زنجان - خدابنده خودروهای عبوری از این محور حتما به زنجیر چرخ مجهز باشند.

تردد در محور زنجان -خدابنده با زنجیر چرخ امکان پذیر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، جواد یوسفی با بیان اینکه  بارش برف وباران از شامگاه روز سه شنبه در استان شروع شده ولی تاکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد، افزود: با توجه بارش برف و وقوع کولاک های مقطعی و مه در محور زنجان - خدابنده خودروهای عبوری از این محور حتما به زنجیر چرخ مجهز باشند.

    وی اظهار کرد:در حال حاضر بارش خفیف باران در آزادهای زنجان به تبریز و زنجان به قزوین و گردنه های کوهستانی استان زنجان حاکم است و کولاک موضعی در این وحورها وجود دارد.

    معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: به تبع با بارش باران و برف سطح جاده ها لغزنده خواهد بود که خوشبختانه راهداران از ساعات بارش به برف روبی و نمک پاشی از جاده ها فعالیت می کنند.

    یوسفی با بیان اینکه اکیپ های راهداری زمستانی در 28 راهدارخانه فعال استان زنجان مستقر  شده اند، تصریح کرد: 236 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح راهداری زمستانی استان زنجان مورد استفاده قرار گرفته است.

    یوسفی تاکید کرد: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای 141 و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

    وی از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.

    معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: در حال حاضر مشکلی در خصوص تردد در راه های ارتباطی روستایی استان زنجان وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو