فونیکسریمکسبهتام

کشته و مجروح در تصادف خونین سواری و وانت نیسان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در اثر برخورد ۲ سواری ال نود و وانت نیسان ۵ نفر از سرنشینان این خودروها در ۵۰۰ متری پایگاه امداد جاده ای اسدباد کشته و مجروح شدند.

کشته و مجروح در تصادف خونین سواری و وانت نیسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبر آنلاین ،سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان  با اعلام مطلب فوق افزود: شامگاه روز دوشنبه 2 دستگاه خودروی سواری و وانتنیسان در اسدآباد به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
    وی خاطرنشان کرد: راننده سواری ال 90 به صورت غیر مجاز قصد دور زدن از جاده و حرکت به سمت اسدآباد را داشت که یک دستگاه خودروی وانتنیسان به شدت با این وسیله نقلیه برخورد کرد.
    سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان خودرو ال 90 که از اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند و یک نفر از سرنشینان این خودرو نیز به شدت مجروح شد.
    رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: خودروی وانتنیسان که حامل بار شیشه از سمت همدان به اسدآباد بود با پهلوی سمت راست ال 90 برخورد کرده و سپس واژگون شد.
    سرهنگ عزیزی یادآور شد: پس از خارج کردن راننده وانتنیسان از خودرو، این وسیله نقلیه دچار حریق شده و به طور کامل در آتش سوخت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط