فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۷۳۱»

مصوبه‌ای برای حذف کارت سوخت در دولت نداریم

خودروهای جدید هم کارت سوخت می‌گیرند

عصر خودرو- معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه "هیچ برنامه ای برای حذف کارت سوخت ابلاغ نشده است"،گفت: تا اطلاع ثانوی عرضه بنزین با کارت سوخت ادامه دارد و هر زمان تصمیم جدیدی در این خصوص ابلاغ شود ما اجرا می کنیم.

مصوبه‌ای برای حذف کارت سوخت در دولت نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، «علیرضا رجب پور» معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص حذف یا ماندن کارت سوخت، نقش تصمیم گیر ندارد؛ بلکه ما مجری مصوبات دولت در این زمینه هستیم.

    وی افزود: تا امروز هیچ برنامه ای برای حذف کارت سوخت ابلاغ نشده است؛ بنابراین تا اطلاع ثانوی عرضه بنزین با کارت سوخت ادامه دارد و هر زمان تصمیم جدیدی در این خصوص ابلاغ شود ما اجرا می کنیم.

    رجب پور خاطرنشان کرد: همچنین تصمیمی برای عدم صدور کارت سوخت برای خودروهای جدید و جمع آوری تجهیزات عرضه بنزین با کارت سوخت از جایگاههای عرضه اتخاذ نشده است.

    به گزارش تسنیم، مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه اصلاحیه قانون بودجه 95 استفاده و حفظ کارت سوخت را ضروری ندانست. در این اصلاحیه، بند «ح» تبصره 14 قانون بودجه 95 مبنی بر الزام دولت به حفظ کارت سوخت و عرضه مجدد بنزین دو نرخی به درخواست وزیر نفت حذف شد.

    از طرف دیگر با توجه به اهمیت حفظ کارت سوخت در کنترل مصرف بنزین و کاهش قاچاق این فراورده نفتی طرح حفظ کارت سوخت با قید دو فوریت و با امضای 126 نفر از نمایندگان به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم شده است. در مورد جزییات این طرح حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نکاتی را بیان کرده است. وی اعلام کرد که  پس از رفع ایرادات و اشکالاتی که در متن وجود داشت، با جلساتی که با مرکز پژوهش‌ها و معاونت حقوقی مجلس و نیز مرکز پژوهش‌های شورای نگهبان و نیز شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد متن مورد توافق در این باره تهیه و تدوین شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو