فونیکسریمکسبهتام

اعلام سهمیه طرح ترافیک سال ۹۶ رسانه ها و ارگان ها در هفته آینده

عصر خودرو- مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: میزان سهمیه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک ارگان های سهمیه بگیر، رسانه های عمومی و روزنامه ها برای سال ۹۶ در هفته آینده اعلام می شود.

اعلام سهمیه طرح ترافیک سال ۹۶ رسانه ها و ارگان ها در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اجرای روند تکمیل اطلاعات سهمیه بگیران طرح ترافیک سال 96 افزود: این سازمان ها مکلفند در مدت زمان تعیین شده نسبت به اعلام اسامی سهمیه بگیران و کد پیگیری آنها به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدام کنند.

    *ثبت نام بیش از 40 هزار متقاضی دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک
    قنبرنژاد در ادامه از ثبت نام بیش از 40 هزار نفر برای دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک تهران در سال آینده خبر داد و گفت: کار ثبت نام از متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک سال 96 تا 15 دی ماه جاری از طریق سامانه اینترنتی ادامه دارد.
    مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ارسال لایحه پیشنهادی طرح ترافیک 96 به شورای شهر تصریح کرد: در این لایحه افزایش 10 درصدی تعرفه عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت به شورای شهر پیشنهاد شده که اجرای آن منوط به تصویب شورا و تایید فرمانداری تهران است.
    وی با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام و گزینش واجدین شرایط آرم طرح ترافیک الکترونیکی و از طریق اطلاعات ثبت شده در سامانه شهرداری تهران انجام می شود، از متقاضیان خواست از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران خودداری کنند.
    قنبرنژاد تأکید کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران درآمدهای حاصل از محل فروش مجوزهای سالانه، روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک به ‌صورت کامل برای بهبود جریان ترافیک شهر هزینه می شود.
    به گزارش ایرنا، در کلانشهر تهران 2 طرح محدودیت تردد شامل طرح ترافیک و زوج و فرد خودرو با هدف کاهش بار ترافیکی مناطق مرکزی شهر و همچنین میزان آلودگی هوا اعمال می شود.
    زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران در روزهای غیرتعطیل از ساعت 6:30 تا 17 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 است.
    ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک تهران منوط به داشتن مجوز طرح است و خودروهای متخلف 400 هزار ریال جریمه می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو