فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در گفت و گو با عصر خودرو:

منتظر برنامه دولت درباره افزایش نرخ ارز هستیم

عصر خودرو – ین جون در مراسم رونمایی تیگو ۵ جدید گفت: آگوست سال گذشته برند چری به همراه اولین محصول این برند در ایران رونمایی و معرفی شدند. حال پس از گذشت یک سال و فروش بیش از سیزده هزار تیگو ۵ در ایران و پیگیری موشکافانه بازخورد مشتریان این خودرو تصمیم به اصلاح و بهبود ویژگی‌های تیگو ۵ گرفتیم و پس از اعمال تغییرات نمونه جدید آماده رونمایی است.

منتظر برنامه دولت درباره افزایش نرخ ارز هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جون در خصوص تغییرات احتمالی اعمال شده در بخش فنی گفت: مشتریان ایرانی از توان پیشرانه 2 لیتری تیگو 5 راضی بودند و از این رو ما تغییری در بخش فنی اعمال نکردیم اما در شاسی بلند جدید چری با نام تیگو 7 که سال آینده به ایران وارد خواهد شد پیشرانه 1.5 لیتری توربوچارجر را معرفی خواهیم کرد. تعداد زیادی از مهندسان چینی به ایران آمده و در کارخانه شرکت در شهر بم مشغول بررسی و تست ویژگی‌های پیشرانه جدید ویژه بازار کشور ایران هستند تا بهترین کیفیت درخور این بازار را ارائه کنند.

     

    جون در رابطه با معرفی محصولات جدید شرکت مدیران گفت: پرژه خودروهای جدید تا پایان سال از سوی شرکای مدیران خودرو معرفی تیگو 5 جدیدی بود که انجام شد. پروژه بعدی مربوط به کراس اوور جدید برند MVM با نام X22 است که تا ماه آینده انجام خواهد شد. اما محصول جدید از برند چری احتمالا تا پایان شش ماهه اول سال آینده و با توجه به قوانین و روال کاری هومولوگیشن پس از ماه رمضان انجام خواهد شد که شاسی بلند جدید با نام تیگو 7 خواهد بود.

    جون در مورد افزایش قیمت ارز در کشور و تاثیر آن بر قیمت نهایی محصولات شرکت مدیران خودرو گفت: این مشکل تنها ویژه شرکت مدیران خودرو نیست و افزایش نرخ ارز تمام شرکت‌های خودروسازی را متضرر کرد. معتقدم تمامی خودروسازان ایرانی باید در خصوص افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر محصولات و شرایط فروششان چاره‌ای بیندیشند. در حال حاضر باید منتظر بمانیم و ببینیم برنامه دولت در خصوص افزایش نرخ ارز چیست تا در پی آن ما نیز استراتژی خود را تبیین کنیم. تا آن زمان هیچ استراتژی خاصی در خصوص افزایش نرخ ارز در دست اجرا نداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو