فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ساری:

۸۴ ایستگاه سی ان جی در منطقه ساری راه اندازی شده است

عصر خودرو- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تاکنون ۸۴ ایستگاه سی ان جی گاز در حوزه منطقه ساری افتتاح شده است.

۸۴ ایستگاه سی ان جی در منطقه ساری راه اندازی شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، حسینعلی طالبی ازافتتاح یک باب جایگاه تک منظوره سی ان جی در آغاز فصل زمستان خبرداد و گفت: با افتتاح این جایگاه جمع جایگاه‌های سی ان جی در منطقه ساری به 84 باب رسید.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مراسم افتتاحیه که برخی از مقامات ومسئولین استانی نیز حضور داشتند احداث جایگاه‌های سوخت را ازمهم ترین اولویت‌ها در سالهای اخیردانست و عنوان کرد: استان مازندران با توجه به موقعیت استراتژیکی که در حمل و نقل کالا و همچنین رفت و آمد مسافرین دارد، داشتن جایگاه‌های سوختگیری متعدد در راههای ارتباطی استان وخصوصا در مسیر مشهد الرضا (ع) از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی ادامه داد: با افتتاح جایگاه تک منظوره (شهرداری آمل 2) در این شهرستان شاهد بهبود در ارائه خدمات سوخت رسانی به خودروهای گاز سوزو صرفه جویی در مصرف بنزین خواهیم بود.

    حسینعلی طالبی گفت: جایگاه تک منظوره شهرداری آمل با صرف هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال وتامین قطعات و نصب تجهیزات رقمی بالغ بر 500 هزار دلار توسط وزارت نفت هزینه وسرمایه گذاری شده است.

    وی با احتساب جایگاه‌های افتتاح شده در سالهای اخیر، افزود: در حال حاضر منطقه ساری در هشت شهر تحت پوشش خود تعداد 115 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد 84 باب جایگاه سیان جی دارد که به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر سوخت رسانی به همشهریان و مسافرین با زمان بندی در آغاز فصل سرما به بهره برداری رسید.

    طالبی تصریح کرد: این جایگاه با اشتغال به کار برای 10 نفر در هر 3.4 دقیقه 8 خودرو (به ازای هر نازل یک خودرو) با ظرفیت 10 کیلو گرم امکان سوختگیری خواهند داشت.

    مدیر منطقه ساری تعداد دیسپنسر جایگاه سیان جی (شهرداری آمل 2) را 4 دستگاه و 8 نازل اعلام کرد و گفت: عملیات احداث این جایگاه از سال 92 آغاز و در آذر ماه سال جاری به پایان رسید.

    حسینعلی طالبی مدیر منطقه ساری تصریح کرد: این جایگاه یازده همین جایگاه سیان جی ناحیه آمل است و ظرفیت سوختگیری جایگاه‌های سیان جی ناحیه آمل بیش از 12 هزارمتر مکعب بر ساعت و تعداد دیسپنسرهای ناحیه به 32 دستگاه و تعداد نازل‌ها نیز به 64 عدد افزایش پیدا کرد، پیش بینی می‌شود با افتتاح این جایگاه بخش اعظمی از نیاز خودروهای داخلی و ترابری شهرستان آمل رفع خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو