فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

جاده های زنجان لغزنده است

وجود مه ناپایدار و کاهش دید افقی

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: با وجود برف روبی ونمک پاشی، سطح جاده های استان به دلیل برودت هوا لغزنده است ومه ناپایدار و کاهش دیدافقی درمحورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

جاده های زنجان لغزنده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد امینی  با بیان اینکه در حال حاضر  سطح محورهای مواصلاتی استان لغزنده است، افزود: در حال حاضر مه ناپایدار و کاهش دید افقی در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین حدفاصل کیلومتر ٥ تا ٢۰، آزادراه زنجان-تبریز و ترانزیت زنجان-میانه و محورهای زنجان-بیجار حدفاصل گردنه سعیدآباد و ورودی شهر حلب حاکم بوده  و سطح جاده در این محورها لغزنده است.

    وی  گفت: با وجود برف روبی و نمک پاشی، سطح جاده های استان به دلیل برودت هوا لغزنده است و مه ناپایدار و کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

    امینی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای زنجان-طارم، زنجان-تهم-چورزق، زنجان-دندی-تخت سلیمان، زنجان-ارمغانخانه و  ابهر-خدابنده حدفاصل روستای توپ‌قره را دارند خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

    رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با وجود بارش برف و وقوع کولاک در بیشتر جاده های استان زنجان همه مسیرهای ارتباطی این استان توسط نیروهای راهداری نمک پاشی و برف روبی شد.

    امینی افزود: همه رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند، خواست خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک کنند و  قبل از اقدام به سفر در بررسی خودروهای خود از کامل و سالم بودن مخزن خودرو، برف پاک کن و بخاری آن اطمینان داشته باشند.

    وی ادامه داد: هموطنانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سامانه 1816وسایت www.141.ir ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو