فونیکسریمکسبهتام

ثانیه به ثانیه به سمت بهبود

تغییر آوای انتظار ایساکو

عصر خودرو- با توجه به برنامه ایساکو برای رساندن زمان امدادرسانی به کمتر از ۲۵ دقیقه، مشتریان می توانند امیدوار باشند که خدمات مربوطه را در مدت زمان کمتری در مقایسه با گذشته دریافت کنند و این موضوع بر افزایش رضایتمندی آنها اثر خواهد گذاشت.

تغییر آوای انتظار ایساکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تیتر20 ، ایساکو در راستای بهبود خدمات خود به مشتریان زمان امدادرسانی به مشتریان را تا 25 دقیقه کاهش داده است، موضوعی که قطعا می تواند سبب افزایش رضایتمندی عمومی از این شرکت وشرکت امداد خودرو ایران و خدماتش شود.
    آن طور که مسوولان ایساکو گفته اند، زمان امدادرسانی به مشتریان به تدریج در حال کاهش است و تا چندی دیگر رکورد 25 دقیقه را نیزخواهد زد.
    اهمیت این موضوع از آن جهت است که خودرو این روزها تبدیل به وسیله ای جدا نشدنی از بسیاری از مردم شده و خوابیدن خودروها به معنای از دست رفتن زمان برای خیلی ها است.
    ازآنجاکه سطح کیفی خودروهای تولیدداخل به رغم تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر هنوز به جایگاه قابل قبول نرسیده و در تعدادی از خودروها خرابی های زودهنگام و ناگهانی فعلاجزئی لاینفک از آنهاشده ، امدادرسانی به مشتریان وبالا بردن استانداردهای امدادی هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ زمان رسیدگی دارای اهمیت فوق العاده ای است. به مشکلات خودروها باید تصادفات خیابانی و جاده ای را هم اضافه کرد، موضوعی که  بر اهمیت کاهش زمان امدادرسانی به خصوص در پیک سفر، می افزاید.
    به عنوان مثال در تعطیلات نوروز که خانواده های بسیاری راهی سفر می شوند، حضور هر چه زودتر امدادرسان های ایران خودرو و سایر شرکت های مشابه می تواند از زهر شدن مسافرت برای خانوده های ایرانی جلوگیری کند.
    البته کاهش زمان امدادرسانی تنها به کمیت خدمات ایساکو کمک می کند و این در حالی است که در کنار آن باید کیفیت خدمات را هم بالا برد. بدون شک رضایتمندی مشتریان از امداد خودروایران و امثال آن زمانی بیشتر و بیشتر خواهد شد که امدادرسانی های سریع، توام با رفع عیوب خودرو در محل و همچنین کاهش هزینه های خدماتی همراه باشد.
    هرچه هست با توجه به برنامه ایساکو برای رساندن زمان امدادرسانی به کمتر از 25 دقیقه، مشتریان می توانند امیدوار باشند که خدمات مربوطه را در مدت زمان کمتری در مقایسه با گذشته دریافت کنند و این موضوع بر افزایش رضایتمندی آنها اثر خواهد گذاشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو