فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه آذربایجان غربی:

۳۱۵ نفر در اثر تصادفات جاده ای آذربایجان غربی جان باخته اند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: در هشت ماه گذشته ۳۱۵ نفر براثر تصادفات جاده ای در راههای مواصلاتی استان جان باخته اند.

۳۱۵ نفر در اثر تصادفات جاده ای آذربایجان غربی جان باخته اند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ عباس فرمانی ظهر دوشنبه در کمیسیون ایمنی راههای استان با بیان اینکه این میزان در مقایسه با سال گذشته 13درصد رشد دارد اظهارداشت: در هشت ماه گذشته 315 نفر براثر تصادفات جاده ای در راههای مواصلاتی استان جان باخته اند.

    وی آمار مجروحین حوادث رانندگی در جاده های استان را از ابتدای سالجاری با 3 درصد رشد نسبت به پارسال را  شش هزار و 283 نفر عنوان کرد و افزود: بیشترین تصادفات در شش محور ارتباطی استان  بترتیب شامل محور ارومیه به سلماس، ارومیه به مهاباد، محور بوکان، محور ارتباطی ماکو به خوی و مهاباد به میاندو آب و پیرانشهر به سردشت اتفاق افتاده است.

    سرهنگ فرمانی واژگونی و خروج خودرو از جاده ها را بیشترین مورد حوادث رانندگی در استان اعلام کرد و نصب حفاظ ایمنی در پلها و آبراه ها، خط کشی محورهای مواصلاتی، اصلاح هندسی پیچ ها و قوس های غیر استاندارد و نصب علائم رانندگی و تخصیص اعتبار لازم برای راه اندازی دوربین های ثبت تخلفات سرعت ثابت در جاده های استان را خواستار شد.

    رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه بدلیل بارش سنگین برف تردد در شش گردنه جنوب آذربایجان غربی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست عنوان کرد:هم اکنون در جنوب استان بارش برف ادامه دارد و سطح جاده‌ها لغزنده است.

    وی با بیان اینکه امروز تردد در گردنه‌های محور سردشت، پیرانشهر، برهان، مهاباد، بوکان، شاهیندژ بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با حداقل سرعت مطمئنه حرکت کنند و در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو را داشته باشند.

    فرمانی اظهار داشت: رانندگان در این شرایط جوی رعایت فاصله طولی را جدی بگیرند و قبل از حرکت از سالم بودن برف پاکن، سیستم گرمایشی، پر بودن باک بنزین اطمینان پیدا کنند.

    رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: رانندگان قبل از حرکت با تماس از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وضعیت جاده‌ها اطلاع حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو