فونیکسریمکسبهتام

بار ترافیکی بزرگراه یادگار امام(ره) کاهش می یابد

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲ گفت: با تعریض پل کوهستان بار ترافیکی اتوبان یادگار امام(ره) کم می شود.

بار ترافیکی بزرگراه یادگار امام(ره) کاهش می یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، عزیزالله نظری با بیان اینکه اجرای عملیات ابنیه و سیویل بزرگراه ها و تقاطع های غیرهمسطح به دنبال ایمنی تردد، روان سازی ترافیک، کاهش زمان توقف، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا انجام می شود، اظهار کرد: با روان سازی ترافیک کاهش چشمگیری در هزینه های پنهانی همچون هزینه های بهداشتی و درمانی، روحی و روانی، اجتماعی و اقتصادی شهروندان خواهیم داشت.

    وی افزود: در همین راستا، به منظور توزیع صحیح ترافیک در محدوده معابر اتوبان یادگار امام (ره) و خیابان کوهستان با توجه به تک بانده بودن مسیر های رفت و برگشتی و با توجه به موقعیت مهم آن در تقاطع اتوبان یادگار امام (ره) پس از بررسی های کارشناسی برنامه تعریض پل کوهستان در دستور کار منطقه قرار گرفت.

    شهردار منطقه 2 با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه تعریض پل کوهستان عنوان کرد: مقرر شد در پهنه شمالی دو باند به وضعیت موجود اضافه شود و برای تردد شرق خیابان کوهستان به جنوب اتوبان یادگار امام (ره) و همچنین شرق به شرق با اجرای یک دور برگردان در ضلع غربی پل استفاده شود.

    نظری ادامه داد: همچنین با الحاق لاین شمالی پل قبلی به لاین جنوبی مسیر غرب به شرق نیز دارای دو لاین شده و ترافیک شمال بزرگراه یادگارامام(ره) به شرق خیابان کوهستان هدایت می شود.

    وی با یادآوری این نکته که در برنامه تعریف شده برای این پروژه رمپ راستگرد خیابان کوهستان به شمال یادگار امام (ره) و همچنین رمپ راستگرد یادگار امام (ره) شمال به شرق خیابان کوهستان نیز تعریض و اصلاح  می شود، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن پمپ بنزین و صف طولانی مربوط به این جایگاه با اجرای پروژه مذکور تردد روان تری را در این مسیر شاهد خواهیم بود.

    شهردار منطقه 2 در پایان به آخرین اقدامات اجرایی پروژه پرداخت و گفت: پس از عملیات مربوط به ژئوتکنیک در حال حاضر اجرای شمع ها در دست اقدام است و در صورت تحقق شرایط مالی تا پایان بهار96 شاهد بهره برداری از پروژه تعریض پل کوهستان خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط