فونیکسریمکسبهتام

ترافیک پرحجم در مبادی ورودی و خروجی مشهد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک ترافیک در تمامی مبادی ورودی و خروجی کلانشهر مشهد تا فاصله ۵۰ کیلومتری این شهر پرحجم است.

ترافیک پرحجم در مبادی ورودی و خروجی مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی امیدوار پیش از ظهر شنبه افزود: ترافیک پرحجم در ورودی و خروجی مشهد در مسیر جنوب، آزاد راه شوشتری و در مسیر شمال تا پل گلبهار و در مسیر شرق تا پل سنگ بست مشاهده می شود.
    وی ادامه داد: برای عصر امروز 27 آذر از ساعت 16 به بعد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در جاده های ورودی و خروجی مشهد به ویژه در ورودی شهر پیش بینی می شود.
    رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک در تمامی جاد های خراسان رضوی مشکلی در رفت و آمد خودروها وجود ندارد و فقط در گردنه های گوجگی و تیوان وضعیت جوی مه آلود است.
    به افزود: بقیه گردنه ها در جاده های خراسان رضوی شامل مزداوند در جاده سرخس و گردنه خماری در جاده تربت حیدریه مشکلی ندارند.
    سرهنگ امیدوار ادامه داد: در روزهای اخیر حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده های خراسان رضوی گزارش نشده است.
    وی همچنین با اشاره به طرح زمستانه پلیس خراسان رضوی به ویژه در گردنه ها و نقاط سردسیر خراسان رضوی گفت: فعالیت این طرح از 17 آذر امسال با همکاری اورژانس 115 و هلال احمر آغاز شد و تا 20 اسفند آتی ادامه دارد.
    رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در قالب این طرح 148 گروه پلیس راه بطور شبانه روزی در جاده های خراسان رضوی برای امدادرسانی به رانندگان مستقر هستند.
    وی ادامه داد: یکی از وظایف این گروهها نظارت بر تجهیزات مجهز خودروهای عبوری از جمله داشتن زنجیر چرخ، یخ شکن و لاستیک مناسب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط