فونیکسریمکسبهتام

سرخو در صحن شورای شهر تهران؛

LRT تنها برای منطقه ۲۲ در نظر گرفته شده است

مجوز ساخت ایستگاه ۱۱ طبقه مترو برای بخش خصوصی، صادر شده است

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران با اشاره به درخواست برخی اعضا مبنی بر راه اندازی حمل و نقل پاک در منطقه ۱۲ گفت: در برنامه ۵ ساله تنها برای منطقه ۲۲ LRT در نظر گرفته شده است.

LRT تنها برای منطقه ۲۲ در نظر گرفته شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سرخو عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی برنامه اجرایی شهرداری تهران در خصوص تملک و اجرای پروژه های طرح آمایش بهسازی و ساماندهی منطقه 12 موضوع بند 8 تبصره 23 بودجه سال 95 شهرداری تهران اظهار داشت: من 25 سال، در این منطقه زندگی کرده ام.

    وی افزود: با وجود اینکه ما خیلی خوشحال می شویم که بافت سنتی منطقه 12 مورد بازسازی قرار گیرد، اما با توجه به بودجه نحیف شهرداری که بسیاری از پروژه های برنامه 5 ساله اش عقب افتاده است و در حالی که باید 8 هزار اتوبوس داشته باشیم و 300 تا کم داریم، پروژه‌های جدید ی را تعریف کرده ایم.

    عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پروژه ها نیمه تمام مانده، چرا که بودجه نداریم، ضمن اینکه اگر تبصره ای نوشته می شود باید در ردیف ها بیاید، در غیر این صورت انگار که تنها املا و انشا نوشته‌ایم.

    وی یادآور شد: اینکه دوستان می گویند  LRT باید در منطقه 12 داشته باشیم، اما در برنامه 5 ساله خودمان مصوب کردیم که تنها منطقه 22، LRT داشته باشد و اگر می خواهیم در منطقه 12 هم داشته باشیم، باید برنامه 5 ساله را اصلاح کنیم.

    وی در ادامه افزود: اگر ما مناطق دیگر را محله به محله بازدید کنیم، متوجه می شویم که آن ها نیز پروژه های زیادی دارند که رها شده است، به طور مثال در مناطق 13 و 14 تنها ستون های ورودی بزرگراه امام علی دیده می شود و پروژه خوابیده است.

    وی همچنین گفت: اینکه پول مترو را در منطقه 12 هزینه کنیم، درست نیست و مجوز ساخت 11 طبقه ایستگاه چند منظوره به بخش خصوصی بدهیم.

    سرخو تأکید کرد: نمیدانم چرا برخی از محدوده های منطقه 12، در این برنامه از قلم افتاده اند و برای آن ها برنامه ای دیده نشده است؟ ما در منطقه 15 بافت ریزدانه را تخریب و رها کردیم و حالا  به محل تجمع معتادان تبدیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو