فونیکسریمکسبهتام

سانحه رانندگی در جاده قدیم تهران - قم، یک کشته و۳ مجروح برجا گذاشت

عصر خودرو- برخورد خودرو سواری با تیرچراغ برق در جاده قدیم تهران - قم، موجب مرگ یک مرد و مصدومیت ۳ سرنشین دیگر خودرو شد.

سانحه رانندگی در جاده قدیم تهران - قم، یک کشته و۳ مجروح برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر چراغ برق در جاده قدیم تهران- قم نرسیده به پلیس راه حسن آباد خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 60 ساله جان باخت و سه مصدوم این حادثه توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.
    حسن عباسی روز سه شنبه  افزود: ساعت 7:26 صبح سه شنبه حادثه تصادف در بزرگراه تهران- قم، نرسیده به پلیس راه حسن آباد بعد از معاینه فنی به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اعلام و با توجه به نیاز به اقدام فوری تیم پزشکی اورژانس هوایی تهران به سمت محل حادثه اعزام شد.
    وی بیان کرد: در این حادثه یک مرد 60 ساله بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت و همچنین سه سرنشین دیگر این خودروی سواری ها دچار مصدومیت شدند.
    عباسی ادامه داد: تکنسین های اورژانس تهران پس از انجام اقدامات اولیه درمانی این سه مصدوم که یک مادر 60 ساله به همراه دو فرزند 19 و 20 ساله را به وسیله 2 دستگاه آمبولانس به محل فرود بالگرد اورژانس هوایی (نزدیکی محل حادثه) انتقال دادند.
    به گفته وی این سه مصدوم برای ادامه مراحل درمانی توسط بالگرد اورژانس هوایی تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.
    مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط