فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

روزانه ۳.۵ تا ۵ میلیون خودرو از خارج از تهران وارد پایتخت می‌شوند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با مشکلات ترافیکی تهران گفت: روزانه حدود ۳.۵ تا ۵ میلیون خودرو از خارج از تهران وارد پایتخت می‌شوند.

روزانه ۳.۵ تا ۵ میلیون خودرو از خارج از تهران وارد پایتخت می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه طرح دستگیری سارقین و متهمین در رابطه با بحث ترافیک تهران به خبرنگاران گفت: همانطور که شاهد هستیم هرساله بحث ترافیک تهران با سرما و برودت هوا و تغییر زمان و ساعت در این فصل مطرح می‌شود.

    ساجدی‌نیا در همین راستا افزود: با تغییر زمان و ساعت تعطیلی ادارات و بازار تهران با هم همزمان می‌شود که این امر در افزایش ترافیک نقش دارد.

    این مقام انتظامی بیان کرد: یکی از عوامل دیگری که در ترافیک نقش دارد بحث کاهش وسایل حمل و نقل عمومی بخصوص تاکسی‌ها است که با آمدن فصل سرد سال اتفاق می‌افتد.

    وی درخصوص نقش راهنمایی و رانندگی و مردم در کاهش ترافیک گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی با قوت خود در زمینه کاهش ترافیک تلاش می‌کنند که علاوه بر راهنمایی و رانندگی دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه تعامل دارند اما نکته مهم و حائز اهمیت نیز تعامل و همکاری مردم در کاهش ترافیک می‌باشد.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح خارج کردن مجتمع‌های تجاری از محدوده زوج و فرد اظهارداشت: با افزایش مجتمع‌های تجاری در مسیرهای نامناسب و کوچک جمعیت و ترافیک نیز در این مسیرها بیشتر می‌شود چرا که وقتی مردم برای خرید به این مجتمع‌ها می‌آیند ناچار به پارک ماشین‌های خود در خیابان‌های کوچک اطراف مجتمع هستند.

    ساجدی‌نیا در همین راستا افزود: مراکز خرید باید به حاشیه شهر منتقل شوند یا در خیابان‌های بزرگ ساخته شوند که تحقق این امر مستلزم ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌باشد.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌هایی خود درخصوص افزایش ترافیک در تهران بیان کرد: روزانه بین 3.5 تا 5 میلیون نفر از خارج از تهران وارد تهران می‌شوند و در تهران تردد می‌کنند که این امر نیز در افزایش ترافیک تهران دخیل است.

    این مقام انتظامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر رسیدگی پلیس به شکایات مردم اذعان داشت: نزدیک به 2 سال پیش شاهد تحولاتی در کلانتری‌ها بودیم که از جمله این تغییرات بهسازی و زیباسازی کلانتری‌ها، ارائه خدمات در کلانتری‌ها و پایگاه‌های پلیس بود که خوشبختانه امروز شاهد بهبودی پلیس در ارائه خدمات به مردم هستیم.

    ساجدی‌نیا در همین راستا ادامه داد: اکثر خدمات پلیس و کلانتری‌ها زیر یک ساعت به مردم ارائه می‌شود که خوشبختانه میزان رضایتمندی در کلانتری‌ها اکنون افزایش پیدا کرده است.

    وی در رابطه با بهبود ارائه خدمات پلیس ادامه داد: یک نمونه از بهبود خدمات پلیس فوریتی شدن سامانه 197 است که شهروندان می‌توانند از این طریق خدمات خود را از پلیس مطالبه کنند و اگر از جانب مأموران پلیس قصوری صورت گیرد برخورد مناسبی از جانب پلیس انجام می‌شود.

    وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه امروز با بهبود وضعیت کلانتری‌ها شاهد کاهش انتقادات و شکایات مردم هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو