فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه همدان عنوان کرد:

انتقال مجروح واژگونی اتوبوس درمحور نهاوندبه بیمارستان بعثت همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه همدان از واژگونی اتوبوس با ۲۵ سرنشین در کیلومتر ۵ محور نهاوند-بروجرد خبر داد و گفت: تنها مجروح این حادثه به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

انتقال مجروح واژگونی اتوبوس درمحور نهاوندبه بیمارستان بعثت همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ رضا عزیزی گفت: ساعت 12 و 10 دقیقه بامداد شنبه یک دستگاه اتوبوس با 25 سرنشین در کیلومتر 5 محور نهاوند-بروجرد واژگون شد.

    وی بابیان اینکه این اتوبوس از کرمانشاه به سمت قم در حال تردد بوده است، ادامه داد: در پی این حادثه و اعلام به مرکز کنترل پلیس‌راه استان همدان سریعاً عوامل پلیس‌راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

    رئیس پلیس‌راه همدان با تأکید بر این‌که حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: با توجه به‌سرعت کم، اتوبوس پس از واژگونی به پهلو افتاده و به همین جهت مسافران آسیب جدی ندیده‌اند و از مجموع 25 سرنشین این اتوبوس تنها یک نفر مجروح شده است.

    وی در خصوص وضعیت تنها مجروح این سانحه، گفت: پس از حضور عوامل امدادی در محل بلافاصله مجروح به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند اعزام می‌شود که با توجه به مشکوک شدن به اینکه مجروح دچار شکستی مهره کمر شده وی را به بیمارستان بعثت همدان اعزام می‌کنند که در حال حاضر در حال مداوا است.

    سرهنگ عزیزی بابیان اینکه علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس بوده است، تأکید کرد: رانندگان اتوبوس‌ها باید بیش از سایر خودروها قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند و برخورد پلیس نیز با تخلفات آن‌ها سخت‌گیرانه‌تر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط