فونیکسریمکسبهتام

برخورد ۲ خودرو یک نفر را به کام مرگ کشاند

عصر خودرو- خودروهای پژو و پراید در محور قم به کهک با یکدیگر به شدت برخورد کردند که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و هفت نفر نیز مصدوم شدند.

برخورد ۲ خودرو یک نفر را به کام مرگ کشاند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، در اثر برخورد شدید دو خودروی پژو و پراید در محور قم به کهک (مقابل صرم) که عصر جمعه به وقوع پیوست، متأسفانه یک نفر کشته و 7 نفر مصدوم شدند.

    بنا بر این گزارش شدت حادثه و تعداد وضعیت مصدومان به شکلی بود که در دقایق اولیه که اولین امبولانس اورژانس115 به محل رسید درخواست دو آمبولانس زمینی دیگر و اورژانس هوایی کرد.

    بالگرد اورژانس115قم نیز با حضور سریع و به موقع در محل چهار مجروح این تصادف را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و دیگر مجروحان نیز توسط آمبولانس های اورژانس زمینی به مراکزدرمانی قم منتقل شدند.

    تصادف در بلوارالغدیر 6 مصدوم بر جای گذاشت

    برخورد شدید دو خودروی ال90 و پراید در بلوار الغدیر قم با 6 نفر مصدوم نیز از حوادث رانندگی رخ داده روز گذشته در قم بود.

    پس از اعلام این حادثه عوامل اورژانس 115 قم به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به خدمات رسانی اولیه کردند.

    عوامل اورژانس115 قم با چهار آمبولانس به خدمات رسانی پرداختند.

    حال دو نفر از مصدومان این تصادف وخیم گزارش شده است.

    مسمومیت یک خانواده 5 نفره با گاز CO در قم

    معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: یک خانواده پنج نفر در بخش کهک قم با گاز CO مسموم شده بودند که با سرعت عمل عوامل اورژانس 115 قم نجات یافتند.

    مهدی فراهانی با بیان مطلب فوق گفت: ساعت چهار و 30 دقیقه روز گذشته مسمومیت یک خانواده پنج نفره با گاز CO در بخش کهک گزارش شد.

    وی بیان کرد: پس از اعلام صورت گرفته ماموران اورژانس به سرعت به محل اعزام شده و ضمن ارائه خدمات درمانی اولیه، نسبت به انتقال آنها به مرکز درمانی اقدام کردند.

    معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به آمارمسمومیت با گاز منو اکسید کربن بیان کرد: تاکنون در استان قم هشت نفر بر اثر مسمومیت با گاز جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از این افراد مرد، یک نفر زن و دو کودک بوده‌اند.

    وی یادآور شد: همچنین 42 نفر نیز دچار مسمومیت با درجات مختلف اختلال هوشیاری شدند که برخی به صورت سرپایی درمان شده و برخی دیگر در مراکز درمانی بستری شدند.

    فراهانی خروج لوله و اتصالات وسایل گرمایشی، استفاده از گازپیک نیک و خوراک پزی برای تولید گرما به‌ویژه درفضاهای بسته و چادر مسافرتی و استفاده از ذغال چوب و فضولات حیوانی به‌ویژه در روستاهای استان برای تولید گرما را بیشترین علل مسمومیت در استان دانست.

    وی خاطرنشان کرد: موارد فوت شده نیزبه دلیل خروج لوله بخاری و لوله آبگرمکن و همچنین استفاده از گاز پیک نیک برای ایجاد گرما بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو