فونیکسریمکسبهتام

تصادف زنجیره‌ای ده خودرو

دو حادثه رانندگی و ۴ مصدوم

عصر خودرو- دو حادثه رانندگی جداگانه و برخورد چنددستگاه خودرو سواری و کامیونت در بزرگراه لشکری در اولین ساعات بامداد امروز باعث مصدومیت یک راننده و همچنین سه کارگر پیمانکار شهرداری در کنار بزرگراه شد.

دو حادثه رانندگی و ۴ مصدوم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در حادثه نخست یک دستگاه کامیونت در مسیر غرب به شرق بزرگراه لشکری در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و پس از تصادف با دودستگاه خاور، با سه نفر از کارگران پیمانکار شهرداری که مشغول نظافت معابر بودند برخورد کرد.

    ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 04:26 دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 45 و 111 را به محل حادثه در کیلومتر 10 بزرگراه لشکری(جاده مخصوص کرج) اعزام کرد.

    رضا وفایی افسرآماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت هیوندا در بزرگراه لشکری به سمت تهران حرکت می کرد که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با دو دستگاه خاور در کنار بزرگراه برخورد کرد و پس از آن با سه کارگر پیمانکار شهرداری که درحال نظافت سطح جاده بودند، برخورد کرد.

    وی افزود: این کامیونت درادامه مسیر خود در وسط بزرگراه واژگون شد که راننده در داخل اتاقک آن محبوس شد.

    وفایی ادامه داد: با توجه به خطر تصادفات بعدی، پلیس راهور بلافاصله مسیر غرب به شرق بزرگراه را مسدود کردند تا نیروهای عملیاتی بتوانند به امدادرسانی و ایمن کردن محل حادثه بپردازند.

    وی با اشاره به گرفتار شدن راننده در داخل اتاقک کامیونت، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به ایمن کردن محل پرداختند و با استفاده از تجهیزات مخصوص با بریدن بدنه کامیونت، راننده 45 ساله را از داخل اتاقک آن خارج کرده و به همراه کارگران مصدوم تحویل عوامل اورژانس دادند.

    وفایی علت وقوع این حادثه را توسط پلیس راهور درحال بررسی ذکر کرد و گفت: هر چهار مجروح این حادثه به سرعت به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

    تصادف زنجیره‌ای ده خودرو

    بر اساس این گزارش، عملیات امدادرسانی حادثه رانندگی برخورد کامیونت با کارگران شهرداری رو به اتمام بود که ناگهان دو کیلومتر پیش از این حادثه رانندگی در بزرگراه لشگری، برخورد زنجیره ای چندین دستگاه خودرو به وقوع پیوست.

    رضا وفایی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی دراین خصوص اظهار داشت: در محلی که پلیس راهور برای ایمن سازی، مسیر خودروها را مسدود کرده و ده ها خودرو متوقف بودند، به یکباره یک دستگاه کامیون از راه رسید و به دلیل نامعلومی با 9 دستگاه انواع خودرو سواری برخورد کرد که خسارات مالی فراوانی به خودروها وارد شد.

    وی ادامه داد: بر اثر این حادثه چهار دستگاه خودرو خسارت سنگینی دیدند و به 5 دستگاه خودروی دیگر نیز خساراتی جزئی رسید.

    این افسر آماده آتش نشانی گفت: به رغم شدت این تصادف پی درپی، به لطف خدا هیچ یک از سرنشینان مجروح نشدند فقط خسارات مالی زیادی ببار آمد.

    رضا وفایی در مورد نحوه اطلاع این حادثه رانندگیو نیز امدادرسانی آن، اظهار داشت: ساعت 4:53 دقیقه بامداد امروز به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 76 به محل حادثه در سمت غرب به شرق بزرگراه لشکری، کیلومتر 12 حرکت کردند.

    وی اعلام کرد: آتش نشانان بی درنگ با رعایت نکات ایمنی اقدام به قطع برق و گاز خودروها کرده وبه ایمن سازی محل پرداختند.

    افسر آماده آتش نشانی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری آتش نشانان و عوامل راهنمایی رانندگی تمامی خودروهای تصادفی جهت جلوگیری از حوادث بعدی به وسیله جرثقیل ها به مکان های امن منتقل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو