فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

سواری پژو ۴۰۵ با ۱۸۵ کیلومتر سرعت در قزوین راهی پارکینگ شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف سواری پژو ۴۰۵ دارای سرعت غیر مجاز ۱۸۵ کیلومتری خبر داد.

سواری پژو ۴۰۵ با ۱۸۵ کیلومتر سرعت در قزوین راهی پارکینگ شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نصراله بیکلری  اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه اتوبان قزوین کرج حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور اتوبان قزوین کرج، یک دستگاه سواری پژو 405 را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متعدد و سرعت غیر مجاز مشاهده و به راننده آن دستور ایست دادند که بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.

    وی افزود: پس از اعلام این امر و دستور برای توقیف سواری متخلف، ماموران پاسگاه پلیس راه اتوبان قزوین کرج موفق به متوقف نمودن سواری پژو 405 شدند.

    وی ادامه داد: راننده خودروی فوق با ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز، حرکات مارپیچ و نمایشی و عدم رعایت فاصله طولی  باعث اختلال در نظم ترافیکی شد که بعلت تخلفات متعدد سرعت غیر مجاز 185 کیلومتری متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

    بیکلری بیان کرد: با توجه به اینکه پلیس راه استان قزوین با ایجاد هر گونه بی نظمی و اختلال در وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان به شدت برخورد خواهد کرد به رانندگان محترم توصیه کرد: از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگی در راههای استان قزوین اجتناب کنند زیرا چتر نظارتی پلیس راه استان برای برخورد با رانندگان متخلف بر کلیه جاده های برون شهری استان قزوین برافراشته اس.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط