فونیکسریمکسبهتام

جوک اسپرت پرشتاب به ایران رسید

عصر خودرو: سیصد و بیست و سومین شماره از هفته نامه خودرو امروز را به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس لیزینگ نامه از روز شنبه ۲۰ آذر ماه از دکه های روزنامه فوشی سراسر کشور تهیه کنید.

جوک اسپرت پرشتاب به ایران رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بررسی طرح جدید مدیریت واردات خودرو در دولت آغازگر مطالب جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز است. "بنزین گران نمی شود"، "کاهش 2.7 درصدی تلفات رانندگی در هفت ماهه ابتدایی امسال" و "17 خودرو ممنوعه در در لیست واردات" هم اخبار کوتاه صفحه رویداد را تشکیل می دهند.
    " جوک اسپرت پرشتاب به ایران رسید" هم گزارش خودرو امروز از آغاز فروش مدل 190 اسب بخاری توربو نیسان جوک با قیمت 172 میلیون تومان است که آن را می توانید در صفحه رویداد هفته مطالعه کنید.
    در ادامه با "حمام خودرو چند؟" نگاهی به بازار کارواش  انواع خودرو و جدیدترین لیست قیمت این خدمات خواهیم داشت.
    جهان خودرو نیز این هفته با مطالب ""بازگشت ونکوئیش به کانون توجهات"، "میراث دار حکمران کوچک فورد"، "آرایش سدان تازه ارزان قیمت سیتروئن"، "تب تند وانت بارهای آفرود در قلمرو میدسایزها" و "کراس اوور جدید MG؛ رقیب ارزان قیمت تیوولی و کپچر" همراه خوانندگان خواهد بود.
    در گام بعدی با " گام هفتم" قدم در گذرگاه زمان خواهیم گذاشت و "محبوب فراموش شده" بررسی مختصری از تعمیرات فولکس واگن گل در آستانه سیزدهمین سال حضورش در ایران خواهد داشت.
    در آزمایش فنی این هفته به سراغ "چینی جهش یافته" رفته ایم و BYD Tang را بررسی می کنیم و در ادامه با فورسیا و قرارداد تازه اش با ایران "گام بلند قطعه سازان ایرانی برای مقابله با آلودگی هوا" را مطالعه می کنیم.
    "حالا بزن بریم برف بازی" در حرفه ای برانید این هفته 25 نکته حیاتی رانندگی در جاده های برفی را به ما می آموزد و با گفت و گوهای مدیر فروش و بازاریابی پرشیا خودرو در خصوص رونمایی از ب ام و سری 7 در ایران فرش قرمز این شماره را جلوی این خودرو پهن می کنیم.
    در ادامه ورق زدن صفحات هفته نامه خودرو امروز به آینه بغل می رسیم و با برادران پاریسی در مسابقات" به بررسی حضور کمتر شناخته شدهخودروهای فرانسوی بازار ایران در مسابقات اتومبیلرانی می پردازیم.
    آچار به دستان این شماره هم به سراغ نکات قابل توجه در استارت زدن پیشرانه در روزهای برفی رفته اند تا خوانندگان با این خطر کوچک پر اثر آشنا شوند. یک کم عایق دیگر مطلب فنی این هفته است که به بررسی ایرادات عایق لاستیکی درها و شیشه ها می پردازد.
    در کنار جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز شاهد انتشار ضمیمه راهنمای خرید خودرو با نام لیزینگ نامه خواهیم بود.
    در چهاردهمین شماره از لیزینگ نامه با آغاز حمبه شیرها جزئیات جدید عرضه محصولات پژو در ایران را بررسی خواهیم کرد.
    "رشد قیمت 207i در بدو ورود به بازار" نوسانات بازار را تحلیل خواهد کرد و "سربلند در رقابت با دو نسل از رقبا" بررسی از مزدا 3 جدید در هفتمین سال عرضه به بازار ایران را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
    اسپرت بازها با "صعود به دسته نیم میلیاردی ها" بررسی مشخصات پورشه 718 باکستر 2017 را می خوانند و خط و نشان خروس ها برای لشکر اژدها مقایسه پژو 2008 با جک S5 دنده ای، ام وی ام X33s و هایما S7 اتوماتیک را عرضه می کند.
    در ادامه این ضمیمه هم مطالب "X1 صفر بخریم یا X3 دست دوم"؛ "پرچمداران کره ای سایپا"؛ "شاسی بلندهای شرقی در مرز2"؛ "دوقلوهای خوشتیپ کره ای"و "آغاز پیش فروش کولئوس جدید با قیمت زیر 200 میلیون تومان از 22 بهمن" همراه با خوانندگان همیشگی هفته نامه خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو