فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

تصادفات فوتی درون شهری در زنجان ۱۳ درصد کاهش دارد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات فوتی درون شهری طی هشت ماهه سالجاری در استان زنجان خبر داد.

تصادفات فوتی درون شهری در زنجان ۱۳ درصد کاهش دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ رمضان آفریدون با بیان اینکه طی هشت ماهه سالجاری 20 موردتصادف فوتی درون شهری در استان رخ داده است، افزود: طی سال گذشته در همین بازه زمانی 23 نفر فوت شده بودند.

    وی اظهار کرد: تصادفات فوتی درون شهری طی هشت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش دارد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی هزار و 648 فقره تصادف جرحی و سال گذشته هزار و 642 مورد بوده که طی سالجاری کاهش دارد.

    آفریدون گفت: تصادفات خسارتی طی هشت ماهه سالجاری 358 مورد بوده که سال گذشته در همین بازه زمانی407 مورد تصادف خسارتی رخ داده است که در این میان تصادفات خسارتی طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 نفر کاهش و 12 درصد کاهش دارد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه  در مجموع وقوع تصادفات درون شهری در استان زنجان سه درصد کاهش دارد، گفت: طی هشت ماهه سالجاری توجه نکردن به جلو 34 درصد ، رعایت نکردن حق تقدم با 29 درصد وتغییر ناگهانی مسیر 5.5 درصد تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

    آفریدون تاکید کرد: از 20 نفر فوتی درون شهری در استان 10 نفر عابر پیاده، 8 نفر موتور سوار و دو نفر هم راننده و سرنشین بوده است و یک نفر از این تعداد در حین انتقال به بیمارستان فوت شدند و 19 نفر هم در بیمارستان فوت شدند.

    وی افزود: 66 درصد از تصادفات به وسیله خودروهای سواری و 17 درصدموتورسیکلت ها دخیل هستند و بیشترین ساعات تصادفات از 12 ظهر تا 14 عصر و 4 بعد از ظهر تا 8 شب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط