ملکی خبر داد

تمهیدات سازمان آتش نشانی برای تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با فرارسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، سازمان آتش نشانی تمهیدات ویژه ای را برای ایمنی عزاداران اجرا خواهد کرد.

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

تمهیدات سازمان آتش نشانی برای تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران  اظهار داشت:  با توجه به فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و سیل عظیم جمعیت در این ایام، سازمان آتش نشانی تمهیدات ویژه ای جهت ایمنی عزاداران و کاهش حوادث اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه در این روزها هیئت های گسترده و جمعیت زیادی حتی در روزها به خیابان می آیند، سازمان آتش نشانی برای رصد و ایمنی وضعیت با 225 خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت با همراهی 610 آتش نشان در 220 نقطه، مقابل حسینیه ها، مهدیه ها و تکایای بزرگ و فعال، معادینو چهار راه ها حضور خواهند داشت.

ملکی ادامه داد: همچنین تمامی مدیران و رئیس های ایستگاه ها، با خودروهای مربوطه، گشت زنی می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: این استقرارها از شامگاه امشب تا پایان شامگاه بیست و یکم ادامه ادامه دارد.

ملکی در پایان گفت: از هموطنان عزیز خواهشمندیم تا در صورت بروز حادثه، محل مورد نظر را ترک و با سامانه 125 تماس حاصل کنند.

برچسب ها

آتش نشانی تهران
مطالب مرتبط بیشتر
۱۲ نردبان آتش نشانی در یک ماه آینده از گمرک ترخیص می شود عملیات آتش نشانان برای رهاسازی خودروی سواری در سعادت آباد ۶ مصدوم بر اثر تصادف شدید ۴ خودرو در اتوبان آزادگان آتش گرفتن همزمان ۳ خودرو در شهرری نشت گازوئیل یک اتومبیل را به کام آتش برد استقرار ۵۰۰ آتش‌نشان با ۲۲۰ دستگاه خودرو برای تأمین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خودروهای لوکس در آتش سوختند ۳هزارآتش نشان شب چهارشنبه آخرسال دریک هزارنقطه تهران مستقرمی شوند آتش در پارکینگ ساختمان ۱۰ واحدی حریق به ترمینال جنوب رفت آتش‌سوزی ۳ خودرو در مجتمع مسکونی ریزش داربست روی ۵ خودرو حادثه مرگبار برای زوج جوان در اتوبان همت ترافیک ساعت یک بامداد آزادی برای چه بود؟ آتش در پارکینگ، سه خودرو را سوزاند آماده باش آتش نشانان پایتخت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن راه اندازی ایستگاه سیار بدون خودرو در بازار تهران استقرار ۶۰ نیرو و ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
برگشت به بالا