توزیع ۳۰۰۰ دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه در کرج

عصر خودرو- مجری طرح پارکومتر هوشمند در کرج از توزیع سه هزار دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه در کرج خبر داد و گفت: این طرح هفته آینده در دو خط به صورت پایلوت اجرا می شود.

شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

توزیع ۳۰۰۰ دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه در کرج

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،حمیدرضا سعدالله  با تاکید بر اینکه یکی از چالش های اساسی شهروندان در کلان‌شهرها کمبود فضای پارک خودرو در حاشیه خیابان ها است، گفت: مدیریت پارک حاشیه های خیابان امری است ضروری و از روش های مرسوم در این زمینه استفاده از پارکومتر هوشمند است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در شهرهای تهران، کرمان، گرگان، قم، بندر انزلی، ساری و تبریز اجرا شده است، گفت: این طرح پس از رفع نواقص به صورت کامل‌تر در شهر کرج اجرا می شود.

سعدالله با تاکید بر اینکه در این طرح مردم به میزان استفاده از محل پارک هزینه پرداخت هزینه می کنند، گفت: هر یک دستگاه پارکومتر قادر است هشت محل پارک را کنترل کند.

مجری طرح پارکومتر هوشمند در کرج با تاکید بر اینکه این طرح پس از بررسی نواقص با ورژنی کامل‌تر در شهر کرج اجرا می شود، گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها از محل اخذ هزینه های پارکومتر سرانه پارکینگ های عمومی را افزایش می دهند با انجام این مهم شهروندان برای پارک کردن خودروی خود دیگر استرس نخواهند داشت.

وی با اشاره به اشتغالزایی این طرح، گفت: برای هر 100 محل پارک احتیاج به یک پارکبان است که تا کنون 17 نفر مشغول به کار شده و با اجرای کامل این طرح زمینه اشتغال 30 نفر فراهم می شود.

سعدالله در ادامه به اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرج اشاره کرد و گفت: در شهرهای مختلفی این طرح اجرا شده است و دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه به صورت رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون سه هزار دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه در کرج توزیع شده است، گفت: هفته آینده این طرح در خطوط عظیمیه به گوهردشت و آزداگان به مترو به صورت پایلوت اجرا می شود و تا پایان سال نیز این طرح به صورت کامل در شهر اجرا خواهد شد.

سعدالله با اشاره به اینکه هشت هزار دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در کرج توزیع خواهد شد، گفت: در نانواهای سطح شهر کرج نیز دستگاه پُز نصب می شود که شهروندان می توانند از طریق کارت پرداخت الکتروینک کرایه تاکسی اقدام به خرید نان کنند.

وی در خصوص طریقه شارژ کارت های دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، گفت: این کارت ها توسط راننده و دستگاه های پُز مستقر در نانواهای سراسر شهر امکان شارژ شدن دارند.

برچسب ها

دستگاه پرداخت الکترونیک کرایهکرج
مطالب مرتبط بیشتر
سارق ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو در کرج ستگیر شد اعمال محدودیت ترافیکی در کرج در پایان هفته بازداشت کلاهبردارن ۱۰۰۰ میلیاردی خرید و فروش خودرو در کرج ۲۰ هزار تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شد جریمه میلیاردی برای راننده "فورد موستانگ" قاچاق در کرج ۷۰ درصد خودروهای سبک در کرج معاینه فنی ندارند تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس ممنوع شد پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی می‌شود ترافیک راه های البرز سنگین است جاده های البرز پرترافیک است گره های ترافیکی و لزوم تقسیم سفر در راه های البرز ادامه بزرگراه همت به زودی زیربار می رود ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران ترافیک در اتوبان کرج ترافیک در آزادراه کرج ترافیک در آزادراه کرج سنگین است ترافیک سراسری در آزاد راه کرج و محور هراز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران ارجاع مصوبه واگذاری شبکه پذیرش کارت بلیط الکترونیک به کمیسیون‌های تخصصی سفر اشتراکی آنلاین راهکاری برای خلاصی از ترافیک اتوبان کرج طرح بی‌آرتی حومه‌ای تهران- کرج در دست مطالعه است مترو تهران-کرج روز جمعه جابجایی مسافرندارد ترافیک در راه های البرزهمچنان سنگین است
برگشت به بالا